اعلام جدول زمان‌بندی برنامه‌های سوگواری فاطمی در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3947558
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

اعلام جدول زمان‌بندی برنامه‌های سوگواری فاطمی در حرم شاهچراغ(ع)

همزمان با فرا رسیدن ایام دهه دوم فاطمیه، مراسم‌ سوگواری همراه با سخنرانی مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) طی روزهای 24 تا 28 دی‌ برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام دهه دوم فاطمیه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) سوگوار داغ بزرگ شهادت بانوی دو عالم، حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه(س) است و در این راستا برنامه‌های مذهبی برگزار می‌شود.

این برنامه‌های معنوی شامل سخنرانی‌های مذهبی و مداحی و مرثیه‌سرایی سوگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) طی روزهای 24 تا 28 دی‌ اجرا می‌شوند.

همچنین عصر امروز، 24 دی‌ نیز از ساعت 15 مراسم چهلمین روز شهادت سردار استوار در این حرم مطهر برگزار می‌شود كه این مراسم معطر به حضور شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.

حضور زائران در این برنامه‌ها با رعایت پروتكل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی بلامانع است ضمن اینكه برخی از این برنامه‌ها هم به‌صورت مستقیم از شبكه قرآن پخش می‌شود.

جدول زمان‌بندی این برنامه‌ها كه علاوه بر سخنرانی‌های مذهبی و مرثیه‌سرایی شامل قرائت دعای كمیل، دعای ندبه، خطبه فدكیه، مسابقه اینترنتی یاس نبوی، برنامه آیینه‌داران فاطمی، دختران فاطمی، مسابقه كوثر نور، برپایی نمایشگاه فاطمی و آغاز دوره‌های حفظ قرآن هستند، به شرح ذیل اعلام شده است:

ارسالي /// اعلام جدول زمان‌بندی برنامه‌های سوگواری فاطمی در حرم شاهچراغ(ع)

انتهای پیام
captcha