مسابقات قرآن خانواده‌های ناجا در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3946989
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

مسابقات قرآن خانواده‌های ناجا در فارس برگزار می‌شود

مرحله استانی نخستین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی در استان فارس طی دو روز حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

مهدی چیت‌ساز، رئیس اداره فرهنگی خانواده کارکنان نیروی انتظامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های ناجا در این استان خبر داد و گفت: مرحله استانی این دوره از رقابت‌ها از فردا، 23 دی‌ در شیراز آغاز و به‌ مدت دو روز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود، افزود: مسابقات خانواده‌های کارکنان شیراز در محل فرماندهی انتظامی برگزار می‌شود و مسابقات خانواده‌های کارکنان شهرستان‌ها هم به‌صورت ویدئوکنفرانس اجرا خواهد شد.

چیت‌ساز بیان کرد: این مسابقات در دو بخش همسران و فرزندان دختر و پسر و همچنین بخش فرزندان هم در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود که رشته‌های مسابقات برای هرکدام از بخش‌ها متفاوت است.

رئیس اداره فرهنگی خانواده کارکنان نیروی انتظامی فارس ادامه داد: این مسابقات در رشته قرائت تحقیق ویژه فرزندان ذکور، قرائت ترتیل ویژه همسران و فرزندان، اذان ویژه فرزندان ذکور و حفظ یک، 3، 5، 10، 20 جزء و کل قرآن ویژه همسران و فرزندان کارکنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه مرحله استانی مسابقات ساعت 8 صبح فردا آغاز می‌شود، گفت: مرحله مقدماتی یا شهرستانی این مسابقات در ایام هفته ناجا با رقابت 506 نفر از خانواده‌های کارکنان ناجا در سطح استان برگزار شد که 226 نفر از آنان به مرحله استانی راه پیدا کردند.

چیت‌ساز با تصریح اینکه برگزیدگان این مرحله به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند، گفت: مرحله منطقه‌ای این مسابقات در روز 15 بهمن‌ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) در شیراز برگزار می‌شود که در این مرحله میزبان متسابقان استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر هم هستیم ضمن اینکه این مسابقات مرحله کشوری ندارد و در مرحله منطقه‌ای متوقف می‌شود.

انتهای پیام
captcha