مهم‌ترین مسئله بانوان قرآنی استان فارس چیست
کد خبر: 3946976
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

مهم‌ترین مسئله بانوان قرآنی استان فارس چیست

دبیر هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان فارس مهم‌ترین مسئله در حوزه بانوان قرآنی استان را نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و متقن و تعریف چشم‌انداز در این حوزه، پرهیز از عملکردهای جزیره‌ای، کیفیت‌گرایی برنامه‌ها و همچنین ترویج سبک زندگی قرآنی میان خانواده‌ها دانست.

زهره معارف، دبیر هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، در پاسخ به اینکه مهم‌ترین مسئله در حوزه بانوان قرآنی استان چیست، گفت: در حوزه قرآنی بانوان نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و متقن و تعریف چشم‌اندازی در این راستا بسیار احساس می‌شود.

وی، هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با امور قرآنی و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای، سوق دادن برنامه‌ها به کیفیت‌گرایی و پرهیز از گزارش‌گرایی از دیگر مسائلی برشمرد که در حوزه بانوان قرآنی استان فارس باید دنبال شوند.

معارف با تأکید بر اینکه تمام این اقدامات برای این است که بتوانیم سبک زندگی قرآنی را به خانواده‌ها وارد کنیم، گفت: برای این کار هم در گام نخست باید انس با قرآن را در سطح جامعه افزایش دهیم تا بتوانیم به سبک زندگی قرآنی دست یابیم.

دبیر هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان فارس تأکید کرد: به نظر می‌رسد مهم‌ترین مسئله در حوزه بانوان وارد کردن سبک زندگی قرآنی به خانواده‌هاست چرا که تنها این نوع سبک است که خانواده را به رشد و تعالی رسانده و از انحرافات و آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.

وی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه با حضور هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس بتوانیم شاهد گام‌های بلندی در حوزه قرآنی بانوان استان باشیم، گفت: در این راستا از پیشنهادات اندیشه‌ورزان ، اساتید و بزرگان قرآنی و صاحب‌نظران استان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha