نمایشگاه پرتره شهدای مدافع حرم در اهر گشایش یافت
کد خبر: 3946460
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

نمایشگاه پرتره شهدای مدافع حرم در اهر گشایش یافت

نمایشگاه پرتره شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس به مناسبت چهلمین روز شهادت محسن فخری‌زاده در محل نگارخانه اداره ارشاد اهر گشایش یافت.

نمایشگاه پرتره شهدای مدافع حرم در اهر گشایش یافتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نمایشگاه پرتره شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس به مناسبت چهلم شهید هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، روز جمعه، 19 دی‌، در نگارخانه ارشاد اهر برپا شد.

مریم عیسی‌پور، هنرمند و صاحب آثار در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای طراحی پرتره شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس به صورت سیاه قلم از کاغذ A3، مداد ساده، مداد زغالی، B12 ، B8 و برای سایه زنی نیز به صورت ابتکاری از دستمال کاغذی استفاده شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه، در مجموع ۲۰ پرتره که ۱۹ مورد مربوط به پرتره شهدای مدافع حرم و هشت سال مقدس و یک مورد پرتره مقام معظم رهبری است، برای دید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: فعالیت هنری خود را در زمینه سیاه قلم و طراحی از سال ۹۸ شروع کرده و چهار دوره در کلاس‌های آموزشی در فرهنگسرای شهرداری به مدت یک‌سال شرکت داشتم.

گفتنی است، نمایشگاه پرتره شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس تا ۲۵ دی‌ از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر در نگارخانه اداره ارشاد شهرستان اهر برای بازدید عموم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است.

انتهای پیام
captcha