محفل قرآنی گرامیداشت شهدای مقاومت برگزار شد
کد خبر: 3945189
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
از سوی المصطفی؛

محفل قرآنی گرامیداشت شهدای مقاومت برگزار شد

با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، محفل قرآنی المصطفی با حضور قراء بین‌المللی به مناسبت سالروز شهادت سرداران جبهه مقاومت اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر شهدای مدافع حرم برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، محفل نورانی قرآن کریم به همت اداره کل قرآن و حدیث المصطفی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، 13دی‌ماه در سالن جلسات ستاد مرکزی المصطفی برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، قاریان بین‌المللی داخلی و بین‌المللی به بیان آیاتی از قرآن کریم پرداختند.

بر اساس این گزارش، «مهدی تقی‌پور»، قاری و مؤذن بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و «روح الله آقایی»، قاری و مؤذن آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام سیدابوذر واحدی از فارغ‌التحصیلان جامعةالمصطفی العالمیه از آمریکا در این مراسم معنوی با قرائت آیاتی از قرآن کریم جمع حاضر و مخاطبین مجازی این محفل نورانی را مستفیض کردند.

یادآور می‌شود، سخنرانی حجج اسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه و جعفرکریمی قدوسی به عنوان معاون فرهنگی و تربیتی المصطفی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین این مراسم با پخش کلیپ به مناسبت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی و گرامیداشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دنبال شد.

انتهای پیام
captcha