ابلاغ سلام و تحیت جامعه قرآنی به خانواده شهیدهادی طارمی
کد خبر: 3944577
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
در آستانه شهادت سردار دل‌ها صورت گرفت؛

ابلاغ سلام و تحیت جامعه قرآنی به خانواده شهیدهادی طارمی

جمعی از قرآنیان با حضور در منزل شهیدهادی طارمی، هم‌رزم شهید سلیمانی، سلام و تحیت جامعه قرآنی کشور را به خانواده معزز آن شهید والامقام ابلاغ کردند.

ابلاغ سلام و تحیت جامعه قرآنی به خانواده شهیدهادی طارمیبه گزارش ایکنا؛ جمعی از قرآنیان به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور در آستانه نخستین سالگرد شهادت مظلومانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان، امروز چهارشنبه 10 دی‌ماه با حضور در منزل شهیدهادی طارمی، سلام و تحیت جامعه قرآنی را به خانواده این شهید والامقام ابلاغ کردند.

در این دیدار که چهره‌هایی همچون محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن، رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران و سعید پرویزی، قاری بین‌المللی قرآن کریم حضور داشتند، نام و یاد شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان و هم‌رزمان ایشان گرامی داشته شد.

میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره این دیدار اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد قرآنی بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان مبنی بر دیدار نمایندگانی از جامعه قرآنی با خانواده‌های محترم شهدای جبهه مقاومت، امروز توفیق یافتیم از ساعت 15 به اتفاق جمعی از قرآنیان به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور، خدمت خانواده محترم شهیدطارمی برسیم و به پدر محترم، مادر بزرگوار و سایر اعضای خانواده آن شهید والامقام عرض احترام کنیم.

ابلاغ سلام و تحیت جامعه قرآنی به خانواده شهیدهادی طارمی

وی در ادامه گفت: قرار بود به دلیل شرایط خاص بهداشتی کشور وارد منزل نشویم و در جلوی منزل شهیدطارمی به خانواده محترم ایشان عرض ادب و ارادت جامعه قرآنی را ابلاغ کنیم، اما با اصرار فراوان پدر گرامی شهیدطارمی، دقایقی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمان منزل نورانی ایشان شدیم.

میرزجانی اضافه کرد: در این دیدار کوتاه، آقای سعید پرویزی، قاری بین‌المللی به قرائتی زیبا و دلنشین از آیات الهی پرداختند و در ادامه، آقای رحیم قربانی بیاناتی را ارائه کردند. پدر و مادر شهید هادی طارمی نیز در این دیدار به بیان نکات و خاطراتی از فرزند خود پرداختند و در این دیدار، قرآن جیبی کوچکی را مشاهده کردیم که همواره همراه شهید بزرگوار بوده و پس از شهادت ایشان، این قرآن سالم مانده است.

دبیر ستاد گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در پایان گفت: این ملاقات بسیار دلچسب بود. خداوند متعال آن را رزق افرادی که به نمایندگی از جامعه قرآنی در این دیدار حضور داشتند، قرار داده بود. به امید خدای متعال، چنانچه شرایط از جانب خانواده‌های شهدای عزیز فراهم باشد، طی روزهای پیش رو، جمعی از قرآنیان به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور خدمت دیگر خانواده‌های شهدای هم‌رزم شهیدسلیمانی نیز برسند.

ابلاغ سلام و تحیت جامعه قرآنی به خانواده شهیدهادی طارمی

بنابر این گزارش، شهید هادی طارمی سال‌ها در تیم حفاظتی شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشت و جواد طارمی، یکی از برادران او نیز در سال ۶۲ و در عملیات خیبر به شهادت رسیده بود.

در این دیدار، همچنین پرچم متبرک به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) که همراه قرآنیان بود، به جهت تبرک در برابر خانواده معزز شهیدطارمی گشوده شد و خانه آن شهید والامقام را نورانیتی مضاعف بخشید.

سرگرد هادی طارمی، بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ و در آستانه ۴۰ سالگی، در حمله تروریستی آمریکا به کاروان حشدالشعبی در بغداد، به همراه چهره‌هایی همچون سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا و ابومهدی المهندس، معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای این گروه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید ۴۰ ساله در جوار مزار برادر شهیدش در قطعه ۵۰ گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha