پاسخ وزیر ارتباطات به کودک سیستان و بلوچستانی
کد خبر: 3939933
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

پاسخ وزیر ارتباطات به کودک سیستان و بلوچستانی

وزیر ارتباطات در یک پیام ویدیویی به گلایه‌های کودک سیستان و بلوچستانی در مورد شبکه شاد پاسخ داد و بر پیگیری مشکل تأکید کرد.

پاسخ وزیر ارتباطات به کودک سیستان و بلوچستانیبه گزارش ایکنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، در ویدیوی اینستاگرمی در پاسخ به گلایه یک کودک سیستان و بلوچستانی به نام «عرشیا» که از عدم رایگان بودن شبکه شاد و وضعیت سرعت آن گلایه کرده بود، قول پیگری مشکل این کودک را داد.

آذری جهرمی در پاسخ ویدویی خود اظهار کرد: عرشیا جان یکی از دوستان پیام ویدیویی‌ات را برای من فرستاد و دیدم و از اینکه پیگیر درس و تحصیل هستی خوشحال هستم و از اینکه مشکل داشتی، ناراحت هستم و مشکلت را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: مسئله‌ای که مطرح کرده بودی و اینکه شاد رایگان نیست و زمانی فایلی ارسال می‌کنید، می‌نویسد تلاش مجدد، فکر نمی‌کنم ارتباطی با رایگانی شاد داشته باشد، چرا که شاد همه جا رایگان است و این بیشتر به کندی شبکه ارتباط دارد که هفته گذشته با آن مشکل داشتیم و شخصاً آن را پیگیری کردم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: یکی از مدیران شاد برایم نوشت که سرور‌های جدید گرفتند و هارد‌های پر‌سرعت جایگزین کرده‌اند. نمی‌دانم این پیام را چه وقت گذاشته‌ای و اینکه آیا مشکل بر طرف شده است یا خیر؟ به هر حال این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

وی یادآور شد: همه تلاش ما این است که علاوه بر این ۳۹ هزار روستایی که اینترنت دارند، به ۵ هزار روستای دیگر نیز اینترنت ببریم تا همه بچه‌ها از اینترنت استفاده کرده و خوشحال و شاد باشند. من این مشکل را پیگیری می‌کنم و نتیجه را به شما خواهم گفت.
انتهای پیام
captcha