فراكسیون قرآن و عترت مجلس به اصلاح بودجه ورود می‌كند
کد خبر: 3939760
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
رشیدی در گفت‌وگو با ایکنا:

فراكسیون قرآن و عترت مجلس به اصلاح بودجه ورود می‌كند

نائب رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بودجه‌های قرآنی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ تأکید کرد: این فراکسیون به اصلاح بودجه ورود و مراکز قرآنی که خروجی مثبت دارند را تقویت می‌کند.

جلال رشیدی‌كوچی، نائب رئیس فراكسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به وضعیت بودجه‌‌های قرآنی در لایحه بودجه 1400 بیان كرد: قطعاً فراكسیون قرآن و عترت مجلس به اصلاح بودجه‌های قرآنی ورود خواهد كرد.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: برخی مؤسسات قرآنی هستند كه بودجه‌های بسیار كلانی به آن‌ها تخصیص داده می‌شود، در صورتی كه خروجی كار مطابق با بودجه‌ای نیست كه در اختیارشان قرار می‌گیرد و متأسفانه عملكرد آن‌ها هم مثبت نبوده است.

رشیدی بر ضرورت تخصیص بودجه‌های قرآنی به مراكزی كه خروجی مناسب و اصولی دارند، تأكید كرد و افزود: باید مراكزی كه در ترویج صحیح و اصول و اهداف قرآنی فعالیت می‌كنند، مورد حمایت قرار گیرند، به‌عنوان مثال خبرگزاری ایكنا یكی از این مراكز است که با توانمندی‌ بالا در عرصه خبرهای قرآنی فعالیت می‌كند.

وی تصریح كرد: امیدواریم با توجه به ظرفیتی كه در مجلس امسال شكل گرفته است و نگاه ویژه‌ای كه بین نمایندگان در مبحث ترویج فرهنگ قرآنی وجود دارد، بتوانیم اصلاح بودجه‌ای داشته باشیم و آن را افزایش دهیم.

رشیدی در پایان تأکید كرد: البته اصلاح و افزایش را از طریق مؤسساتی كه به اسم اسلام، قرآن و انقلاب بودجه‌های كلانی دریافت می‌کنند اما در عمل خروجی مثبتی ندارند، انجام خواهیم دادیم.

انتهای پیام
captcha