شهادت مدافعی دیگر در راه سلامت مردم فارس
کد خبر: 3938662
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

شهادت مدافعی دیگر در راه سلامت مردم فارس

«زهرا سوری»، مراقب سلامت درمانگاه حكیم شیراز بر اثر ابتلا به كرونا درگذشت و به جمع شهدای مدافع سلامت استان فارس اضافه شد.

به گزارش ایكنا از فارس، «زهرا سوری»، مراقب سلامت درمانگاه حكیم شیراز، بر اثر طی دوره مبارزه با بیماری كرونا به رحمت ایزدی پیوست و به جمع شهدای مدافع سلامت استان فارس اضافه شد. این دومین بانوی شهید بود كه در راه سلامت مردم به شهادت رسید.

مراسم تشییع این شهید مدافع سلامت فارس امروز، 12 آذرماه از ساعت 10 صبح در محل درمانگاه حكیم شیراز واقع بلوار فرهنگ‌شهر آغاز شد.

در این راستا، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با انتشار پیامی، ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهید والامقام و دیگر شهدای عرصه سلامت، او را الگویی همیشگی در مسیر آرمان‌های رفیع خدمت برشمرد.

در متن این پیام آمده است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین

در ایام سختی به‌سر می‌بریم که هر روز با خبرهای تلخ، دشوارتر می‌شود و ویروسی منحوس، خانواده‌های بیشتری را داغدار می کند و بار دیگر خانواده سلامت فارس، سوگوار فرزندی دیگر است. بانوی شهیدی که در دفاع از کیان سلامت، جان شریف خود را تقدیم کرد و الگویی همیشگی برای یکایک ما به ودیعه نهاد.

بانو «زهرا سوری» مراقب سلامت شاغل در حوزه پزشک خانواده استان؛ شهید والامقام مدافع سلامت که صادقانه واژه «خدمت» را تعبیر کرد و سرفصلی از ایثار را به کتاب انسانیت افزود. بانویی که با مهر به اسوه ماندگارش حضرت زینب(س)، صادقانه در مسیر آرمان‌های رفیعش ایستاد و از خود نامی همیشه جاوید، به یادگار نهاد.

با تبریک و تسلیت شهادت این بانوی والامقام به خانواده شریف ایشان، همکاران صدیقش در حوزه پزشکی خانواده فارس و خانواده عزیز سلامت استان، امید است یکایک ما بتوانیم در فرهنگ قهرمانی سلامت که شهدای سلحشوری چون بانو «سوری» به تصویر کشیدند، نقش سازنده‌ای ایفا کرده و بتوانیم روزهای سختی را که در آن قرار داریم، با یاری پروردگار مهربان پشت سر نهیم.

از مردم فرهیخته استان فارس نیز می‌خواهم در پاسداشت خون مطهر این شهدای شریف، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون همیشه همراه و پیشتیبان خواهران و برادران خود در مجموعه سلامت استان بوده تا خانواده‌های کمتری سوگوار عزیزانشان شوند.

از ایزد مهربان، برای آن بانوی شهید والامقام، علو درجات را مسالت داشته و برای خانواده محترمشان، صبر جزیل آرزومندم.»

انتهای پیام
captcha