گردن‌كشی در حكومت اسلامی جایی ندارد
کد خبر: 3938323
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

گردن‌كشی در حكومت اسلامی جایی ندارد

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تأكید بر اینكه در حكومت اسلامی جایی برای گردن‌كشی وجود ندارد، از مسئولان درخواست كرد تا به‌ شدت با افرادی كه مخل نظم امنیت عمومی و به شهادت رسیدن مأموران ناجا می‌شوند، برخورد كنند.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز، امروز، 10 آذرماه در مراسم تشییع شهیدان والامقام «بهرام مکرمی» و «پوریا قاسمی» در مجتمع شهید فعال شیراز، با بیان اینکه در حکومت اسلامی جایی برای گردن‌کشی وجود ندارد، افزود: از مسئولان مربوطه تقاضا داریم به شدت با این‌گونه موارد برخورد کنند تا شاهد وقوع این حوادث نباشیم.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأموران پلیس فارس، افزود: مأموران نیروی انتظامی جان شیرین خود را برای حفظ و ارتقای امنیت مردم در طبق اخلاص می‌گذارند. اگر در حین خدمت به مردم و در لباس دفاع از امنیت جامعه مرگ به سراغ انسان بیاید، بسیار ارزشمند است و اگر چنانچه بالاتر از آن یعنی توفیق شهادت نصیب شود که ارزش آن چند برابر خواهد شد.

طاهری تأكید كرد: خلافکاران و کسانی که به دنبال اخلال در نظم عمومی جامعه هستند، باید احساس ناامنی کنند و در مقابل پلیس جرأت دست به اسلحه بردن نداشته باشند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی جان خود را برای حفظ نظم و امنیت در جامعه تقدیم می‌کنند ولی نباید اجازه دهیم خون این عزیزان پایمال شود.

انتهای پیام
captcha