آغاز آزمون كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در فارس
کد خبر: 3938297
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

آغاز آزمون كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در فارس

همزمان با سراسر كشور، آزمون كتبی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت یادمان سردار شهید سلیمانی به‌صورت آنلاین از ظهر امروز آغاز شد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از آغاز آزمون كتبی بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت یادمان سردار شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر كشور و به‌صورت مجازی از ساعت 12:30 ظهر امروز، 10 آذرماه آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینكه حدود 140 نفر در استان فارس در این آزمون طی امروز و فردا مشاركت دارند، افزود: البته این تعداد سهمیه دانشگاه علوم پزشكی شیراز در جشنواره بیست و پنجم است كه تابعی از میزان ثبت‌نام كنندگان بخش كتبی جشنواره است.

امیدواری یادآور شد: متسابقان از طریق لینك http://quranjava.behdasht.gov.ir/login می‌توانند در این آزمون به‌صورت آنلاین شركت كنند.

وی با بیان اینكه این جشنواره در ۳ بخش دانشجویی، اساتید و كاركنان برگزار شده است، افزود: در مرحله نخست و دانشگاهی این جشنواره ۵۸۰۰ نفر از اساتید، كاركنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی استان ثبت‌نام كردند. این جشنواره در بخش‌های آوایی، معارفی(كتبی)، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، ویژه و تیمی برگزار می‌شود كه شركت در بخش ویژه این جشنواره با موضوع سپهبد شهید سلیمانی برای عموم مردم آزاد بوده است.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز بیان كرد: داوری‌ها در مرحله كشوری این جشنواره در بخش‌های مختلف آوایی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری و ویژه هنوز در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha