ادای احترام به شهید مدافع سلامت «مریم رحیمی» در استان فارس
کد خبر: 3938271
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

ادای احترام به شهید مدافع سلامت «مریم رحیمی» در استان فارس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از طراحی یک رویداد فرهنگی هنری، در ادای احترام به بانوی شهید، «مریم رحیمی»، نخستین بانوی شهید پرستار مدافع سلامت فارس و به‌ مناسبت روز پرستار خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدروح‌الله حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، امروز، 10 آذرماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت کشور، به ویژه چهار شهید والامقام استان فارس، گفت: امسال در حالی به روز پرستار نزدیک می‌شویم که پرستاران ما در کنار دیگر اعضای کادر درمان، با بحرانی سخت مواجهند و در مقابله با این بحران و در حمایت از بیماران، همه همت خود را به‌صورت شبانه‌روزی و تا پای جان به کار بسته‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز به پاس تجلیل از این خدمات و تلاش‌ها، برگزاری رویدادی فرهنگی ـ هنری را با عنوان مسابقه «قهرمانان ایثار؛ یادمان بانوی شهیده مریم رحیمی»، ویژه پرستاران استان برنامه‌ریزی کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز اظهار کرد: برای این مسابقه سه محور دل نوشته، خاطره و عکس پیش‌بینی شده که پرستاران شاغل در بیمارستان‌های سراسر استان می‌توانند آثار خود را در این محور، تا تاریخ بیستم آذر، به نشانی پست الکترونیکی Relation@sums.ac.ir ارسال کنند.

حسینی، محور کلی آثار ارسالی را خدمات پرستاران در دوران کرونا عنوان کرد و گفت: در هر شاخه از این مسابقه به سه پرستار برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی، آخرین مهلت شركت در این رویداد را 20 آذرماه جاری اعلام كرد و به تبیین شرایط ارسال تصاویر پرداخت و گفت: عكس‌های ارسالی باید توسط خــود فـــرد گرفتــه شده باشد و از سایت‌های اینترنتی استفاده نشده باشد.

حسینی با بیان اینكه تصویر ارسالی توسط هیچ نرم‌افزاری از لحاظ کیفیت، ابعاد و حجم، دستکاری نشده باشد، گفت: عکس‌های ارسالی می‌توانند با دوربین‌های حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای، دیجیتال و یا موبایل گرفته شده باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز تأكید كرد: لازم است به همراه عکس ارسالی، مشخصات فرد شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه و نام محل کار نیز ارسال شود.

وی با بیان اینكه حداكثر تعداد ارسال تصاویر 3 مورد است، از شركت‌كنندگان خواست تا حفظ شئونات اسلامی و پوشش مناسب را در تصاویر مدنظر قرار داده و از انتشار تصاویر بیماران خودداری كنند.

انتهای پیام
captcha