تسلیت رئیس جهاددانشگاهی فارس در پی ترور شهید فخری‌زاده
کد خبر: 3938102
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

تسلیت رئیس جهاددانشگاهی فارس در پی ترور شهید فخری‌زاده

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس طی پیامی، شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای ایران اسلامی را تبریک و تسلیت گفت و تأکید کرد: این وقایع، ملت ایران را در مسیر اهدافشان مستحکم‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس، به دنبال شهادت شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان، طی پیامی، ضمن تبریک و تسلیت به محضر حضرت صاحب‌الامر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی، تأکید کرد: عزم تمام ایرانیان خصوصا دانشمندان و پژوهشگران و متخصصان برای اتکای کامل به توان داخلی و ایستادگی در مقابل زورگویان و مستکبران جهانی، با بر زمین ریختن خون هر شهید، راسخ‌تر خواهد شد.

در این پیام آمده است:

«بسم‌الرب شهداء و صدیقین

پیر ما گفت شهادت هنر مردان است / عقل نامرد در این دایره سرگردان است

پیر ما گفت که مردان الهی مردند / که به دنبال رفیق ازلی می‌گردند

این انقلاب مردان مردی را به خود دید که تاریخ با همه دیر پایه‌اش، جز در برهه‌ای کوتاه، به خود ندیده بود. بیشتر انسان‌هایی که یاور درد بودند و قرین رنج، با ترکش و گلوله و خمپاره انسی عجیب داشتند و همواره با آتش و انفجار و خون هم‌آغوشی می‌کردند و در لحظه لحظه این مراحل احکام نورانی و انسان ساز اسلام را پاس داشتند...

شهادت برای شهید سعادت است و برای ملت مسلمان، نور هدایت و چراغ روشنگر مسیری که پیر جماران آن را آغاز کرد و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب آن را ادامه داده است و تا رسیدن به اهداف ترسیم شده، ادامه خواهد داشت.

بی‌تردید شهادت هر یک از مردان مردی که در مسیر حرکت انقلاب اسلامی، ایثارگرانه جان فدا کردند، بر عزم و اراده این ملت غیور و شجاع، خصوصاً دانشمندان، پژوهشگران و متخصصان را برای رسیده به نقطه اتکا کامل به داخل و رشد و تعالی همه‌جانبه ادامه دارد.

خون هر شهید، بر زمین نمی‌ریزد و از بین نمی‌رود، بلکه در رگ‌های ملت ایران جاری خواهد شد و عزم آنان را برای ایستادگی در مقابل زیاده خواهی زورگویان و مستکبران عالم، راسخ‌تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت سرافرازانه شهید دکتر محسن فخری‌زاده که فخر فعالان عرصه علم و پژوهش و خوداتکائی بوده است را تبریک و تسلیت گفته و به‌عنوان عضوی از اعضای یک نهاد علمی و دانشگاهی تأکید می‌کنم که راه شهیدان والا مقام تا رسیدن به سر منزل مقصود، ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام
captcha