اعلام آخرین فرصت برای مشاركت در خرید كتاب از نویسندگان و ناشران
کد خبر: 3938075
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

اعلام آخرین فرصت برای مشاركت در خرید كتاب از نویسندگان و ناشران

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، آخرین مهلت جهت شركت در طرح خرید كتاب از نویسندگان و انتشاراتی‌ها اعلام كرد و گفت: نویسندگان و ناشران هر استان، می‌توانند کتاب‌های خود را که از روز نخست بهمن‌ماه سال گذشته تا روز نخست بهمن‌ماه سال جاری، چاپ و منتشر كرده‌اند، برای شرکت در این طرح معرفی کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 9 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای فرهنگ‌سازی کتاب و کتاب‌خوانی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله بودجه‌ای را برای خرید کتاب از نویسندگان و ناشران در نظر می‌گیرد تا پس از خرید این کتاب‌ها، رایگان برای بهره‌برادی مردم، به کتابخانه‌ها، مدارس و ایده‌های کتاب‌خوانی اهدا شود.

وی افزود: نویسندگان و ناشران هر استان، می‌توانند کتاب‌های خود را که از روز نخست بهمن‌ماه سال گذشته تا روز نخست بهمن‌ماه سال جاری، چاپ و منتشر كرده‌اند، برای شرکت در این طرح معرفی کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان كرد: نویسندگان و انتشارات‌هایی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند، باید در گام نخست یک نسخه از کتاب را به همراه نامه درخواست خود، تا پایان دی‌ماه به‌معاونت فرهنگی و مطبوعاتی این اداره‌کل یا اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود تحویل دهند.

امیدبخش با بیان اینكه درخواست‌ها در شورای خرید کتاب استان بررسی خواهند شد تا سهم خرید هر کتاب ارزیابی شود، گفت: پس از بررسی درخواست‌ها، درخواست‌کنندگان باید در بازه‌ای یک ماهه، تعداد نسخه کتاب که مورد تأیید شورا قرار گرفته است را برای خریداری شدن به این اداره‌کل بفرستند.

وی یادآور شد: نویسندگان و انتشاراتی‌های استان فارس باید برای شرکت در این طرح تا پایان دی‌ماه سال جاری، کتاب‌ها و درخواست خود را به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یا اداره‌های شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha