دل‌نوشته شهید فخری‌زاده به شهدای جهادگر آسمانی
کد خبر: 3937825
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

دل‌نوشته شهید فخری‌زاده به شهدای جهادگر آسمانی

شهید محسن فخری‌زاده، چند روز قبل از شهادت در دل‌نوشته‎ای برای فصلنامه منهای نفت آورده است: «یک سؤال دارم، چرا شهدا در جوانی سخنانی می‌گویند که عرفا در کهنسالی؟ البته می‌دانیم که این سخنان از عمق حکمت جاری شده از قلب بر زبان است، نه آنکه سخنانی سطحی است.(۹۹/۸/۷)

به گزارش ایکنا، سیزدهمین فصل‌نامه «منهای نفت» که از سوی بسیج سازندگی منتشر می‎شود، شماره جدید خود را موضوع سرگذشت ۱۹ جهادگر آسمانی که اکثر آنها جوانانی بودند که در راه خدمت‌رسانی به محرومین درحین اردوهای جهادی جان شیرین خود را از دست داده‌اند اختصاص داده است.

پس از گذشت چند روز از انتشار این فصل‌نامه دست‌نوشته‌ای از طرف شهید دکتر محسن فخری‌زاده رئیس وقت سازمان پژوهش و نوع‌آوری دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (سپند) به دفتر فصل‌نامه منهای نفت ارسال شده است.

شاید آن وقت کسی نمی‌دانست پس از چند روز خود دکتر فخری‌زاده به قافله شهدا خواهد پیوست؛ آری این شهید در آن روزها نجواهایی در سر داشت که محقق شد و به خیل شهدا پیوست. متن دلنوشته شهید فخری‎زاده به شرح زیر است:

«یک سؤال دارم، چرا شهدا در جوانی سخنانی می‌گویند که عرفا در کهنسالی؟ البته می‌دانیم که این سخنان از عمق حکمت جاری شده از قلب بر زبان است نه آنکه سخنانی سطحی است.(۹۹/۸/۷)

انتهای پیام
captcha