عزم جوانان در فتح قله‌های دانش چندین برابر می‌شود
کد خبر: 3937776
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

عزم جوانان در فتح قله‌های دانش چندین برابر می‌شود

در بخشی از بیانیه جامعه روحانیت شیراز در پی ترور شهید فخری‌زاده آمده است: «استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و دولت نامشروع اسرائیل و اذناب خود فروخته در منطقه و وابستگان دل‌بسته داخلی بدانند که با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان نه تنها مانعی برای رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های دانش ایجاد نخواهند نمود بلکه عزم و اراده جوانان را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان‌های علمی چندین برابر خواهد نمود».

به گزارش ایكنا از فارس، در پی ترور و به شهادت رسیدن محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای كشورمان توسط دشمنان اسلام، جامعه روحانیت شیراز بیانیه‌ای در محكومیت این اقدام صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

شهادت شخصیت نخبه‌ شهید والا مقام دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید و اندوه دیگری بر دل مردم صبور و دوستداران جمهوری اسلامی گذاشت.

این ترور بزدلانه که با دستان جنایتکارانه شبکه‌ صهیونیستی تروریزم بین‌الملل دولتی صورت گرفت نشانه‌ به بن‌‌بست رسیدن استکبار جهانی در مقابل پیشرفت‌های علمی کشور بوده و صرفاً جهت انتقام‌جویی از ملت عزیز ایران است.

جنایتکاران تصور می‌کنند با ترور دانشمندان کشور می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این مرز و بوم ایجاد نمایند ولی با حول و قوه الهی ان‌شاءالله در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ خود دست نخواهند یافت.

استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و دولت نامشروع اسرائیل و اذناب خود فروخته در منطقه و وابستگان دل بسته داخلی بدانند که با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان نه تنها مانعی برای رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش ایجاد نخواهند نمود بلکه عزم و اراده جوانان را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان‌های علمی چندین برابر خواهد نمود و در راهی که با همت و عزم این شهدا عزیز رونق یافته خللی وارد نخواهد شد و به فرمایش امام راحل عظیم‌الشأنمان هر چه ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود و این اطمینان را به آنان خواهیم داد که این جنایت بی‌جواب نخواهد ماند.

جامعه روحانیت شیراز ضمن محکوم نمودن شدید این جنایت ناجوانمردانه و خصمانه، شهادت این دانشمند هسته‌ای را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خانواده معزز این شهید والامقام، جامعه علمی و هسته‌ای کشور و عموم مردم انقلابی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال جهت شهید عزیزمان علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام
captcha