اعتقادات مردم؛ تضمین‌كننده انقلاب / راه شهید فخری‌زاده ادامه دارد
کد خبر: 3937761
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

اعتقادات مردم؛ تضمین‌كننده انقلاب / راه شهید فخری‌زاده ادامه دارد

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس ضمن محكومیت ترور شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای كشورمان گفت: دشمنان اسلام، همان احمق‌های متذکر شده قرآن هستند كه گمان می‌کنند با حذف انسان‌ها می‌توانند مقابل انقلاب اسلامی بایستند یا موجب توقف آن شوند در صورتی كه نمی‌دانند آنچه تضمین‌کننده انقلاب است، اعتقاد این مردم است.

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر و مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن محكومیت ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای كشورمان، اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و انقلاب این موضوع را درک کردند که انقلاب اسلامی با ظرفیت بزرگ نیروی انسانی توانسته است، پیروزی خود را به دست آورد و همین نیروی انسانی است که این انقلاب را با توان و خود و قدرت خود در قله دنیا به دستان ولی‌عصر(عج) می‌سپارد.

وی با بیان اینكه دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حذف و ترور را در اولویت خود قرار دادند، افزود: از مسئولان رده بالای این نظام تا معلم و كاسب و غیره را مورد هدف قرار دادند به‌طوری كه در هیچ جای دنیا هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران از ترور صدمه ندیده است و وجود 17 هزار شهید ترور گواه بر این موضوع است.

صحت بیان كرد: امروز که مردم ایران جانانه پای انقلاب خود ایستاده‌اند، استکبار از این ایستادگی که نتیجه آن پیشرفت در زمینه‌های مختلف است، عصبانی و به استیصال رسیده است و حتی تحریم‌ها هم مانع این پیشرفت‌ها نمی‌شود؛ لذا به ذلیلانه‌ترین اقدام که همان ترور است، دست زدند.

مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس افزود: این‌ها که همان احمق‌های متذکر شده قرآن در برابر کسانی که با خدا معامله می‌کنند، هستند و گمان می‌کنند با حذف انسان‌ها می‌توانند مقابل انقلاب اسلامی بایستند یا موجب توقف آن شوند در صورتی كه نمی‌دانند آنچه تضمین‌کننده انقلاب است اعتقاد مردم است.

وی با بیان اینكه دشمنان نمی‌توانند درک کنند که مردم برای اعتقاداتشان از هر کاری دریغ نخواهند کرد، تصریح کر: برای آن‌ها قابل فهم نیست برای فرزندان این انقلاب شهادت شیرین‌ترین، لذت‌بخش‌ترین و شوق‌آورترین پاداشی است که خداوند متعال به آن‌ها اعطا کرده است.

صحت تأكید كرد: استکبار به خوبی‌ می‌داند که توان داخلی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی می‌تواند به راحتی مقابل آن‌ها بایستد و اجازه ندهد آن‌ها به خواسته‌ها و آمال و آرزوی خود برسند؛ لذا نفوذ را آغاز کردند، همان نفوذی‌هایی که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به آن تذکرات جدی دادند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر ادامه داد: بهترین نفوذی‌ها همان کسانی هستند که تفکراتشان همان تفکرات استکباری است. همان غرب‌گراهایی که مذاکره با دشمنان را تنها راه نجات کشور می‌دانند. همان‌هایی که با طرح مذاکره مقابل توان داخل ایستادند. شاهد این ماجرا همین بس که شهدایی همچون علی‌محمدی، شهریاری و احمدی‌روشن حتی یک ساعت خارج از کشور تحصیل نکرده‌اند و آن‌ها محصول توان داخلی جامعه علمی انقلابی کشور هستند.

وی با بیان اینكه شهید فخری‌زاده همچون سایر شهدای هسته‌ای با استفاده از توان علمی داخلی با کار جهادی و تفکر انقلابی توانست موتور پیشران حرکت علمی کشور در زمینه‌های مختلف شود، گفت: اقدام از سر ذلالت و بن‌بست دشمنان انقلاب و ترور این شهید بزرگوار قطعاً خللی در پیشرفت کشور نخواهد داشت چرا که آن‌ها شاگردانی مشابه خودشان تربیت کرده‌اند و آن‌ها قطعاً امروز وارد میدان خواهند شد و پرچم این شهدا را برافراشته خواهند کرد و راه آنان را جدی‌تر و پر قدرت‌تر از گذشته ادامه می‌دهند.

صحت در پایان یادآور شد: امروز شهید فخری‌زاده به آرزوی دیرینه خود رسید و جامه شهادت را برتن کرد و بار دیگر مهر تأییدی بر این جمله زد که پایان مأموریت ما شهادت است.

انتهای پیام
captcha