فرصت یک هفته‌ای به مؤسسات قرآنی برای ارائه طرح‌های ملی و استانی
کد خبر: 3937446
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
در جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه کشوری تصمیم‌گیری شد؛

فرصت یک هفته‌ای به مؤسسات قرآنی برای ارائه طرح‌های ملی و استانی

طی چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مقرر شد، مدیران عامل استان‌ها و مؤسسات قرآنی طرح‌های پیشنهادی خود را با موضوع فعالیت‌های ملی و استانی، طی یک هفته آینده اعلام کنند.

به گزارش ایکنا، چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با حضور اعضا به صورت مجازی برگزار شد.

طی این جلسه در خصوص اعتبار شش میلیارد تومان از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به بخش فعالیت‌های قرآنی ـ مردمی تخصیص اختصاص یافته بود و به حساب دو اتحادیه سابق واریز شده، بحث و تبادل نظر شد که پیرو مصوبه شورا، 50 درصد آن به صورت مشخص، در قالب حمایت یک میلیونی به حساب مؤسسات واریز شده است.

همچنین با تصمیم اعضای هیئت مدیره مقرر شد، مدیران عامل استان‌ها و مؤسسات قرآنی طرح‌های پیشنهادی خود را با موضوع فعالیت‌های ملی و استانی، طی یک هفته آینده اعلام کننده و بر این اساس، 50 درصد باقی‌مانده از اعتبارات مذکور، به طرح‌های ملی و استانی مؤسسات تخصیص خواهد یافت.

تصمیم‌گیری درباره فعالیت‌های مؤسسات با موضوع «اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» یکی از مهمترین مصوبات این جلسه بود که در نهایت مقرر شد، این موضوع از سوی اتحادیه استان کرمان پیگیری و سایر استان‌ها و مؤسسات، طرح‌های پیشنهادی خود را طی یک هفته آینده اعلام کنند.

ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات اتحادیه در دو ماه گذشته، پیگیری مکاتبات و گفت‌وگوها با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف درباره تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات و گزارش از مصوبات نشست‌های مجازی با اتحادیه‌های استانی از دیگر مواردی بود که طی این جلسه به آن پرداخته شد.

طی این جلسه سه نفر از اعضای هیئت مدیره اتحادیه شامل سیدمحسن موسوی‌بلده، جواد سعیدی و میثم طاهرآبادی با اکثریت آرا به عنوان نمایندگان مردمی به عنوان عضو در کمیسیون آموزش عمومی شورای توسعه فرهنگ قرآنی معرفی شدند.

مقرر شد تا نرم‌افزارهای موجود در زمینه آموزش مجازی در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم و یا نهادهای دیگر از سوی محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری بررسی شود تا مناسب‌ترین گزینه جهت آموزش در فضای مجازی برای مؤسسات انتخاب شود.

انتهای پیام
captcha