مشارکت مؤسسات در اقدامات مشاوره‌ای ازدواج مبتنی بر آموزه‌های قرآنی
کد خبر: 3937118
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

مشارکت مؤسسات در اقدامات مشاوره‌ای ازدواج مبتنی بر آموزه‌های قرآنی

طرح «نحوه مشارکت مؤسسات قرآنی در موضوع ازدواج و اقدامات مشاوره‌ای مبتنی بر آموزه‌های قرآنی» از سوی نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان مرکزی در کارگروه طرح و برنامه اتحادیه کشوری ارائه شد.

فوری//مشارکت مؤسسات در اقدامات مشاوره‌ای ازدواج مبتنی بر آموزه‌های قرآنی

به گزارش ایکنا، نشست مشورتی با موضوع «نحوه مشارکت مؤسسات قرآنی در موضوع ازدواج و اقدامات مشاوره‌ای، مبتنی بر آموزه‌های قرآنی» روز گذشته، سوم آذرماه با حضور پیمان عین‌القضاتی، مدیرعامل اتحادیه استان مرکزی، حسین خاکساری هرندی، مدیرعامل اتحادیه استان اصفهان، ابراهیم مرادی مدیرعامل اتحادیه استان بوشهر، محمد الهی، مدیرعامل اتحادیه استان خراسان جنوبی، حجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه استان گیلان و مسئول کمیته طرح و برنامه، رحیم قربانی نایب رئیس و محمد انجام‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

در این جلسه از سوی عین‌القضاتی به نمایندگی از اتحادیه استان مرکزی، طرحی با محوریت «نحوه مشارکت مؤسسات قرآنی در موضوع ازدواج و اقدامات مشاوره‌ای مبتنی بر آموزه‌های قرآنی» ارائه و اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص این طرح پرداختند و پیشنهاد همکاری با سازمان ملی جوانان در این خصوص مطرح شد.

این طرح به‌منظور تکمیل و آماده‌سازی  جهت طرح در هیئت مدیره اتحادیه کشوری به کمیته طرح و برنامه و کمیته بانوان اتحادیه ارجاع شد.

انتهای پیام
captcha