تفكر بسیجی جلوبرنده است
کد خبر: 3936992
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

تفكر بسیجی جلوبرنده است

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی فارس با بیان اینكه بسیجیان امروز در حوزه سایبر به‌عنوان افسران جنگ نرم شناخته شده‌اند و همین امر سبب می‌شود تا خواب را از چشمان دشمن بگیرند، تفكر بسیج را جلوبرنده توصیف كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، میرجلال موسوی، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان فارس امروز، 3 آذرماه در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته تفکر بسیجی را مهم خواند و گفت: این تفکر بسیج است که اقلام احتکار شده توسط آنان شناسایی و اقلام موردنظر و مایحتاج زندگی مردم به آنان برگرداننده می‌شود.

وی به نقش بسیجیان امروز نسبت به بسیجیان زمان جنگ اشاره کرد و افزود: بسیجیان امروز در حوزه سایبر به‌عنوان افسران جنگ نرم شناخته شده‌اند و همین امر سبب می‌شود تا خواب را از چشمان دشمن بگیرند و این تفکر بسیجی است که آنان را به جلو می‌برد و باید همیشه حفظ و برای همیشه باقی بماند.

مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز نیز در این مراسم نیروی انتظامی را بسیجیانی پر تلاش و زحمت کش خواند و گفت: این نیروهای فداکار همیشه در کنار بسیج بوده و شب و روز برای دفاع از اسلام و انقلاب زحمت می‌کشند.

وی با بیان اینكه فعالیت بسیج در شرایط کرونا سخت‌تر شده و این تفکر بسیج و بسیجیان  است که در همه شرایط به بیماران کرونایی کمک می‌کنند، گفت: تفکر بسیجی مجوز نمی‌خواهد و همین امر باعث شده تا بسیجی با تفکر و دل خود هرجا که احساس نیاز کند همان جا حاضر شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) بیان كرد: بسیجیان شیراز اعلان آمادگی کردند تا در قالب اردوهای جهادی خانه‌ای برای آن بانوی بندرعباسی فراهم كنند و این تفکر است که سبب شده تا بسته‌های معیشتی و کمک مؤمنانه به ده‌ها هزار بسته جهت مصرف به افراد نیازمند برسد.

انتهای پیام
captcha