اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در فارس
کد خبر: 3936990
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا را اجرایی می‌کند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام‌ بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 3 آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه پلیس بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا را اجرایی می‌کند، گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از روز شنبه، یکم آذرماه سال جاری در سطح استان آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها اجرا می‌شود، ادامه داد: بر این اساس، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به سطح شهرها ممنوع است و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان كرد: همچنین تردد خودروهای فاقد مجوز از ساعت 9 شب الی 4 صبح در سطح شهر ممنوع بوده و متخلفان به وسیله دوربین های پلیس اعمال قانون خواهند شد.

حبیبی گفت: همچنین مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فارس، بر روند فعالیت صنوف نظارت و واحدهایی که بر خلاف قوانین و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت داشته باشند را پلمب خواهند کرد.

وی در پایان از همراهی و همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت‌های مقابله با بیماری کرونا در سطح استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha