مشارکت ۵۸۰۰ نفری مدافعان سلامت فارس در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3936623
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

مشارکت ۵۸۰۰ نفری مدافعان سلامت فارس در جشنواره قرآن و عترت

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مشارکت ۵۸۰۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در سال جاری، اظهار کرد: این جشنواره از بهمن‌ماه سال گذشته در جوار مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی آغاز شد.

وی با بیان اینكه این جشنواره در 3 بخش دانشجویی، اساتید و كاركنان برگزار شده است، افزود: در مرحله نخست و دانشگاهی این جشنواره 5800 نفر از اساتید، كاركنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی استان ثبت‌نام كردند. این جشنواره در بخش‌های آوایی، معارفی(كتبی)، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، ویژه و تیمی برگزار می‌شود كه شركت در بخش ویژه این جشنواره با موضوع سپهبد شهید سلیمانی برای عموم مردم آزاد بوده است.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با ذکر اینكه امسال به دلیل شیوع كرونا تمام بخش‌های این جشنواره به‌صورت غیرحضوری برگزار شده است، تصریح کرد: داوری‌ها در مرحله كشوری این جشنواره در بخش‌های مختلف آوایی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری و ویژه در حال انجام است. در هفته گذشته بنا بود كه آزمون بخش كتبی آنلاین در سراسر كشور برگزار شود، اما به دلیل مشكل فنی برگزار نشد و هنوز تاریخ دقیق برگزاری آن اعلام نشده است.

امیدواری در پایان یادآور شد: دانشگاه علوم پزشكی شیراز طی 5 سال متوالی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت حائز رتبه نخست كشور شد و امیدواریم كه امسال هم این مسئله تحقق یابد، گرچه شرایط شیوع كرونا و مشغله‌های بسیار زیاد مدافعان سلامت را داشتیم، ولی تلاش كردیم که با برگزاری كارگاه‌های آموزشی به تحقق این هدف نزدیك شویم.

انتهای پیام
captcha