تنشی میان جامعه كار و تولید در فارس وجود ندارد
کد خبر: 3936419
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

تنشی میان جامعه كار و تولید در فارس وجود ندارد

رئیس كل دادگستری فارس اعلام كرد: در این ایام سخت ناشی از شیوع کرونا خوشبختانه هیچ نوع تنشی در بین جامعه کار و تولید این استان وجود نداشته که این موضوعی بسیار ارزشمندی است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس امروز، اول آذرماه در دیدار با مدیركل و معاونان اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان گفت: در این ایام سخت ناشی از شیوع کرونا خوشبختانه هیچ نوع تنشی در بین جامعه کار و تولید این استان وجود نداشته که این موضوعی بسیار ارزشمندی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: آمار پرونده‌های کثیرالشاکی در حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی که بیش از 100 شاکی دارد از سوی این اداره‌کل تهیه و برای تعیین تکلیف در اسرع وقت به دادگستری ارجاع شود.

موسوی با بیان اینكه این هماهنگی صورت خواهد گرفت که پرونده‌های حوزه تعاون کار و رفاه به شعبی خاص در سطح استان ارجاع داده شود، همچنین بر تشکیل جلسات مشترک مداوم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و جامعه کار و تولید تأکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود 3 هزار و 700 نفر پرسنل در دادگستری این استان مشغول فعالیت هستند که نیاز به حمایت جدی‌تری در حوزه رفاهیات دارند، تأکید کرد: تعاونی مسکن و مصرف کارکنان دادگستری این استان تنها در شهرستان شیراز و برخی شهرستان‌های دیگر استان فعال است و در اغلب شهرستان‌های این استان تشکیل نشده است.

رئیس كل دادگستری فارس افزود: لازم است از ظرفیت‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در جهت تشکیل تعاونی‌های مسکن و مصرف کارکنان دادگستری این استان بهره گرفته شود.

یادآور می‌شود، در این دیدار همچنین رایزنی‌های اولیه در مورد انعقاد تفاهم‌نامه دو جانبه بین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس و دادگستری این استان در راستای رفع مشکلات و موانع جامعه کار و تولید انجام و در این خصوص تبادل و نظر شد.

انتهای پیام
captcha