۱۱۲۹ کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند
کد خبر: 3936069
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

۱۱۲۹ کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با ثبت ۱۳ فوتی دیگر در کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، جمع موارد فوتی در استان در اثر ابتلا به این بیماری از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۱۲۹ هم‌استانی رسید.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز، ۲۸ آبان‌ماه در نشستی اظهار کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۶ بیمار کرونایی مثبت سرپایی در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی در استان به ۲۷ هزار و ۶۳۰ نفر رسید.

وی افزود: تعداد موارد فوت بر اثر ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۳ نفر است که با جمع این تعداد از ابتدای اپیدمی تاکنون یک هزار و ۱۲۹ نفر بر اثر ابتلاء به این بیماری جان باختند.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه، ۲۱ هزار و ۳۰۲ نفر بستری و ۱۹ هزار و ۱۱۸ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

یادآور می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۳ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در مراکز درمانی بستری شده‌اند و ۱۷۱ نفر پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha