ثبت ۱۷ فوتی دیگر در کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا
کد خبر: 3935858
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

ثبت ۱۷ فوتی دیگر در کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت ۱۷ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره بستری شدن ۸۸ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به هشت هزار و ۴۸۵ نفر رسید و هم‌اکنون یک‌هزار و ۱۱۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۷ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۷ نفر است که از این تعداد ۶ مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی در مورد سایر جان باختگان افزود: شهرستان اسلام آبادغرب پنج مورد فوتی داشته است و در هریک از شهرستان‌های کنگاور و پاوه ۲ نفر و در هریک از شهرستان‌های گیلانغرب و هرسین یک نفر جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۱۱۶ نفر رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۱۵۶ نفر بستری و ۱۸ هزار و ۹۴۷ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۴ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۹۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

انتهای پیام
captcha