اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت ميلاد حضرت عبدالعظيم(ع)
کد خبر: 3935673
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶

اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت ميلاد حضرت عبدالعظيم(ع)

برنامه‌های ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع) در بارگاه ملكوتی آن حضرت از 27 آبان‌ماه آغاز شده و تا سوم آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع)، پخش زنده محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور و گروه‌های تواشیح، سه‌شنبه و چهارشنبه، 27 و 28 آبان‌ماه از ساعت 18 (بدون حضور جمعیت) از شبکه قرآن و معارف سیما، آغازبخش برنامه‌های ایام ولادت حضرت سیدالکریم(ع) خواهد بود.

ويژه‌برنامه شب ولادت حضرت سيدالكريم(ع) طی روز پنجشنبه، 29 آبان‌ماه با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز و از ساعت 19:30، پخش زنده ویژه‌برنامه شب ولادت (بدون حضور جمعیت) با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين رفیعی، قرائت زيارتنامه و اجرای ابتهال توسط سیدکریم موسوی، مديحه‌سرايی با نوای محمدرضا غلامرضازاده و شعرخوانی محمدعلی بیابانی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

در روز ولادت آن حضرت مصادف با جمعه، 30 آبان‌ماه نیز از ساعت 6 صبح، پخش زنده ویژه‌برنامه قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و قرائت دعا توسط مهدی سماواتی به روی آنتن شبکه دو و شبکه قرآن سیما می‌رود.

همچنین، در شام ولادت آن حضرت از ساعت 19:30 پخش زنده محفل انس با قرآن کریم (بدون حضور جمعیت) با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور به طور مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

حضور خادمان در دارالشفاء کوثر و تجلیل از کادر درمان، حضور خادمان در درب منازل شهدای سلامت و تجلیل از ایشان، گل‌افشانی و عطرافشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس و برگزاری مسابقات و طرح‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این ایام در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha