دو نمایشنامه از فارس در میان برگزیدگان نهایی جشنواره تئاتر مقاومت
کد خبر: 3934930
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

دو نمایشنامه از فارس در میان برگزیدگان نهایی جشنواره تئاتر مقاومت

دو نمایشنامه «آنجا كه آب ما را می‌برد» كاری از مركز متنا سازمان فضای مجازی سپاه فجر و «قاسم غریب» از استان فارس به بخش برگزیدگان نهایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت راه یافتند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس امروز، 23 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه هنر یكی از بهترین‌ راه‌های انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و حماسی به مخاطب است، گفت: نسل امروز از انجام كارهای فاخر هنری دینی و حماسی استقبال بیشتری می‌كند لذا یكی از رویكردهای ما توجه به این مقوله در سازمان فضای مجازی سپاه فجر است.

وی با تصریح اینكه این سازمان در بخش‌های مختلف رسانه‌ای، هنری و فضای مجازی فعالیت می‌كند، افزود: اخیراً یكی از تئاترهایی كه به‌همت مركز متنا سازمان فضای مجازی سپاه فجر ساخته شده بود، موفق به راهیابی به بخش برگزیدگان یكی از جشنواره‌های سراسری تئاتر شده است.

صحت بیان كرد: نمایش «آنجا که آب ما را می‌برد» به کارگردانی محمدصادق علی‌پور و نویسندگی فرهاد ارشاد، کاری از مرکز متنا سازمان فضای مجازی فارس و گروه نمایش مکعب به بخش برگزیدگان نهایی جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت راه یافت.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر اظهار كرد: در جلسه‌ای که در تماشاخانه سرو و با حضور رحمان سیفی‌آزاد، سعید نجفیان و خیرالله تقیانی‌پور به‌‌عنوان اعضای هیأت انتخاب بخش صحنه‌ای جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت برگزار شد، اعضای هیئت انتخاب ضمن ابراز رضایت از کیفیت آثار منتخب و تشکر از حضور متعهدانه و ارزشمند کلیه گروه‌های شرکت‌کننده در این بخش با توجه به شرایط کرونا در کشور، پس از بحث و بررسی درباره آثار، اسامی برگزیدگان نهایی بدون اولویت معرفی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر نمایش «آنجا كه آب ما را می‌برد»، نمایش «قاسم غریب» به نویسندگی اسماعیل سلیمانیان و کارگردانی محمد فروزانی از استان فارس به بخش برگزیدگان نهایی راه یافتند.

یادآور می‌شود، هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به‌همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح آذرماه سال جاری و با دبیری حمید نیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha