انعکاس وصیت‌نامه شهدا در سخنان رهبری در طرح «روح مقاومت»
کد خبر: 3934558
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

انعکاس وصیت‌نامه شهدا در سخنان رهبری در طرح «روح مقاومت»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اجرای طرح «روح مقاومت» انعکاس وصیت‌نامه شهدا در قاب سخنان رهبری و شیوه‌ای جذاب برای معرفی این شخصیت‌های فرزانه به نسل جدید است.

طرح «روح مقاومت» انعکاس وصیت‌نامه شهدا در قاب سخنان رهبری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۱ آبان‎ماه، در جمع تعدادی از اصحاب رسانه گفت: اجرای طرح «روح مقاومت» همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص معرفی جایگاه شهدا را تحقق بخشید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون‌های مساجد با مشارکت بسیار خوب در اجرای طرح «روح مقاومت» تلاش کردند تا در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم کنند.

وی افزود: رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس یک الگوی ماندگار برای نسل امروز است تا جنگ نرم دشمنان از تاکتیک‌های ایمان و ایثار استفاده کنند و دشمنان اسلام و انقلاب را به زانو درآورند.

سقاء خاطر نشان کرد: شهدا عزت کشور هستند و با وحدت و همدلی توانستند دشمن را در جنگ رودررو شکست دهند و غرور ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، اظهار کرد: هیچگاه تسلیم نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان نخواهیم شد و در جبهه جنگ نرم نیز رهرو راه شهدا هستیم و تلاش خواهیم کرد تا به عنوان فعالان فرهنگی در مقابل دسیسه‌های دشمنان بیایستیم.

وی بیان کرد: چهل سالگی دوران دفاع مقدس نشان داد در همه زمینه به بلوغ و بالندگی رسیده ایم و کشور ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای همیشه خار چشم استکبار جهانی خواهد بود.

سقاء تاکید کرد: فعالان کانون‌های مساجد نقش مهمی در معرفی شهدا به نسل امروز دارند و این وظیفه خطیر را باید به خوبی دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha