بررسی پرونده 29 شهید سلامت گیلان
کد خبر: 3934125
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد:

بررسی پرونده 29 شهید سلامت گیلان

عبدالله پاکاری از بررسی پرونده 29 شهید سلامت و خدمت استان گیلان خبر داد و گفت: خانواده های شهدای سلامت استان در صورت تصویب در کمیته ملی تحت پوشش بنیاد قرار می گیرند.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از بررسی پرونده 29 شهید سلامت و خدمت استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: نخستین جلسه کمیته بررسی و احراز پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت با حضور اعضای کمیته استانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی تعیین مصادیق شهدای سلامت و خدمت پس از تصویب در ستاد ملی کرونا به استان ها ابلاغ شده است، افزود: بررسی پرونده‌های شهدای سلامت استان را کمیته سه نفره متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی گیلان برعهده دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تصریح کرد: پرونده های شهدای سلامت گیلان پس از تکمیل برای بررسی مجدد به ستاد ملی کرونا و یا کمیته ملی ارسال خواهند شد.

پاکاری، از تحت پوشش قرار گرفتن خانواده های شهدای سلامت توسط بنیاد در صورت تصویب در کمیته ملی خبر داد و اضافه کرد: تاکنون پرونده 29 شهید خدمت در عرصه سلامت استان بررسی و تأیید نهایی شده است، اما بررسی برخی دیگر از پرونده‌ها را به علت نقص و لزوم استعلامات به آینده موکول کردیم.

انتهای پیام
captcha