تمدید مهلت نام‌نویسی دومین دوره طرح ملی «ایلاف» در البرز
کد خبر: 3933175
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

تمدید مهلت نام‌نویسی دومین دوره طرح ملی «ایلاف» در البرز

مهلت نام‌نویسی دومین دوره طرح ملی «ایلاف» با توجه به درخواست شعب این مؤسسه از نقاط مختلف كشور از جمله البرز تمدید شد.

تمدید مهلت نام‌نویسی دومین دوره طرح ملی «ایلاف» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، طرح ملی «ایلاف» یكی از طرح‌های مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به‌منظور تربیت حافظان قرآن در سطح كشور است كه این طرح را ابتدا در تابستان سال جاری اجرا كرد و با توجه به استقبال قرآن‌آموزان از این طرح، دومین دوره آن نیز برگزار می‌شود.
این طرح با توجه به شرایط شیوع كرونا در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود كه قرآن‌آموزان در آن طی یك مدت معلوم به‌عنوان مثال دو ماهه موفق به حفظ دو جزء قرآن می‌شوند.
ثبت‌نام دوره دوم این طرح از ماه گذشته در شعب مؤسسه بیت‌الاحزان در سراسر كشور از جمله البرز آغاز شده است كه با توجه به درخواست‌هایی که از شعب مؤسسه، جهت تمدید مهلت نام‌نویسی این طرح قرآنی ارسال شده بود، با مصوبه شورای آموزش مؤسسه، نام‌نویسی دومین دوره قرآنی این طرح که قبلاً دهم آبان ماه اعلام شده بود تا پانزدهم این ماه تمدید شد.
در دوره اول این طرح از ۱۸۴۰ شرکت کننده، ۸۸۱ نفر نمره قبولی را کسب کردند و از این بین به ۲۴۴ نفر(نزدیدک به ۳۰ درصد از قبول‌شدگان) هدایایی بین ۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد.
دوره دوم طرح ایلاف شامل دو سطح حفظ یک جزء و سه جزء است که جوایز ویژه حفظ سه جزء یک میلیون و جوایز ویژه حفظ یک جزء نیز ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود و همانند دوره اول طرح مبالغ پایین‌تری هم به سایر قبول‌شدگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.
آزمون پایانی این طرح، همزمان با آزمون‌های پایانی ترم دوم مؤسسه در اسفندماه به‌صورت هماهنگ برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان گواهینامه حفظ قرآن را که به‌صورت دیجیتال از طریق سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات مؤسسه صادر می‌شود، دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha