پژواک عزت و آزادگی خود را به گوش جهانیان برسانیم
کد خبر: 3932609
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

پژواک عزت و آزادگی خود را به گوش جهانیان برسانیم

در چهلمین سالگرد بزرگداشت حماسه جاودانه دفاع مقدس بر ماست که در سایه الطاف الهی و در پرتو هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، آموزه‌های شهیدان عالی‌قدر انقلاب اسلامی را راهگشای فرزندان ایران عزیز در مسیر تمدن‌ساز پیش‌رو قرار دهیم و در این طریق مبارک آنچه از ابتکار، خلاقیت، دانش و هنر داریم به منصه ظهور گذاشته تا پژواک آزادگی و سرافرازی خویش را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش ایكنا از فارس، سرلشكر محمد باقری، رئیس ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، امروز، 11 آبان‌ماه پیامی به چهارمین جشنواره ملی «فانوس» صادر كرد كه در مراسم اختتامیه این جشنواره از سوی محمود سزاوار، رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس قرائت شد.

در این پیام آمده است:‌ «از همان روز که نهال انقلاب اسلامی با دستان توانمند رهروان مکتب پیر فرزانه، حضرت امام(ره) در خاک خسته اما حاصل‌خیز این سرزمین ریشه دوانید و در بهار آزادی به شکوفه نشست، شمیم انقلاب اسلامی، حق‌طلبی، عدالت‌جویی و آزادخواهی خواب خوش را از چشمان طاغوتیان و مستکبرین گیتی ربود.

آنان برای خشکاندن سرچشمه دریای پر تلاطم به خروش آمده بیداری جهانی جز با توسل به تجاوز و خصم با مجهزترین ادوات جنگی روز دنیا، چاره‌ای نیافتند و جنگی همه جانبه و ناجوانمردانه 8 ساله‌ای را به ملت با بصیرت ایران اسلامی تحمیل کردند. غافل از اینکه شیرمردان و شیرزنان مؤمن و بصیر این سرزمین حتی از جان شیرین و خون پاک خویش هم برای آبیاری و پاسداری از این نهال دریغ نمی‌کنند و نام ایران و ایرانی را بر بلندای جهان، الهام‌بخش آزادی‌خواهان و سلطه‌ستیزان عالم قرار می‌دهند.

اكنون در چهلمین سالگرد بزرگداشت حماسه جاودانه دفاع مقدس و ماندگار ملت عظیم‌الشان ایران، بر ماست که در سایه الطاف و عنایات الهی و در پرتو هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای و آموزه‌های شهیدان عالی‌قدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن طعم شیرین شجاعت، شهادت، ایمان و ایثار، ثمره شکوهمند و تاریخ‌ساز این درخت تنومند را راهگشای فرزندان ایران عزیز در مسیر تمدن‌ساز به پیش‌رو قرار دهیم و در این طریق مبارك آنچه از ابتکار، خلاقیت، دانش و هنر داریم به منصه ظهور گذاشته تا پژواک عزت، آزادگی و سرافرازی خویش را به گوش جهانیان برسانیم.

پر واضح است چهارمین جشنواره ملی هنری فانوس مسیری است برای تحقق این رسالت كه عرصه را برای رشد و بالندگی هنرمندان متعهد، جوان و فرهیخته در حوزه دفاع مقدس هموار و افزایش کمی و ارتقای کیفی آثار در بخش‌های مختلف هنری را فراهم آورده است و نشان از موفقیت و جذابیت این حرکت عمیق فرهنگی و هنری دارد.

با تجلیل و تقدیر صمیمانه از تلاش‌های سترگ و ارزنده یكایك دست‌اندركاران این رخداد باشكوه، توفیق روزافزون جامعه هنری متعهد و رسالت‌محور انقلاب و ایران اسلامی به ویژه هنرمندان ارزجمند شركت‌كننده در این همایش را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم».

انتهای پیام
captcha