توزیع بسته‌های حمایتی تغذیه‌ای برای گروه‌های آسیب‌پذیر شهرستان بیضا
کد خبر: 3931372
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

توزیع بسته‌های حمایتی تغذیه‌ای برای گروه‌های آسیب‌پذیر شهرستان بیضا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا از تدوام اجرای طرح حمایتی توزیع بسته‌های غذایی برای کودکان و مادران باردار دچار سوءتغذیه با حمایت خیرین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، صادق یونسی، سرپرست شبكه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 5 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران از تدوام اجرای طرح حمایتی توزیع بسته‌های غذایی برای کودکان و مادران باردار دچار سوءتغذیه با حمایت خیرین در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این برنامه، بهبود وضعیت تغذیه مادران نیازمند دارای مشکلات تغذیه‌ای است که با مشارکت خیرین سلامت انجام می‌شود و حوزه سلامت بیضا از اجرای طرح حمایتی توزیع بسته‌های غذایی که با این هدف انجام می‌شود، به‌طور ویژه حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: شناسایی افراد دچار سوءتغذیه در سیستم بهداشتی و ارائه خدمات مشاوره تغذیه نقش مهمی در ارتقای سطح آگاهی و ارائه خدمات مراقبتی وسیع‌تر دارد که در این موارد، بهره‌گیری از کمک خیرین برای تأمین سبد غذایی مطلوب بسیار مهم است.

یونسی افزود: بروز بحران کرونا و قرار گرفتن خانواده‌های کم برخوردار در شرایط سخت معیشتی، وسعت سوء تغذیه در گروه‌های در معرض خطر را گسترش داده است، به همین دلیل شبکه بهداشت و درمان با شناسایی خانواده‌های دارای شرایط و جلب حمایت خیرین سلامت، سبد غذایی حمایتی تهیه کرده است.

سرپرست شبكه‌ بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز در پایان یادآور شد: این طرح تا دستیابی به رفع مشکل سوءتغذیه کودکان و مادران باردار بی‌بضاعت شهرستان تداوم دارد.

انتهای پیام
captcha