ظرفیت بیمارستان‌های كدام شهرستان‌های فارس پر است
کد خبر: 3931359
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

ظرفیت بیمارستان‌های كدام شهرستان‌های فارس پر است

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت كرونا اسامی شهرستان‌هایی كه ظرفیت بیمارستان‌های آنان برای پذیرش بیماران كرونایی پر شده است را اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت كرونا امروز، 5 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت بیمارستان‌ها در شهرستان‌های شیراز، آباده، فیروزآباد، نی‌ریز، فسا و جهرم پر شده است اما مابقی شهرستان‌ها مشکل خاصی به لحاظ پذیرش مبتلایان مثبت کرونایی ندارند.

وی با اشاره به وضعیت تست‌های كرونا در استان فارس گفت: درصد مثبت شدن تست‌های کووید ۱۹ در این استان به عدد ۵۰ رسیده و بدین ترتیب از هر دو تست، یک تست مثبت می‌شود.

قاسم‌پور همچنین به انتخاب شهرستان استهبان در ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اعمال محدودیت‌ها اشاره كرد و گفت: خوشبختانه این شهرستان در وضعیت حاد قرار ندارد.

وی با بیان اینکه برای تمدید یا لغو محدودیت‌هایی که از ۲۳ مهرماه آغاز شده، روز چهارشنبه ۷ آبان‌ماه تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: هم‌اینک شیراز و ۱۸ شهرستان دیگر استان فارس، در وضعیت قرمز قرار دارند اما در مجموع وضعیت استان در شرایط هشدار و نارنجی است.

معاون استاندار فارس در پایان از احتمال روند کاهشی تعداد مبتلایان مثبت از هفته آینده در استان فارس خبر داد و گفت: در مجموع فارس در رعایت پروتکل‌ها به خوبی عمل کرده است.

انتهای پیام
captcha