استفاده صحیح از موقوفات زمینه رشد اقتصادی را فراهم می‌كند
کد خبر: 3930776
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

استفاده صحیح از موقوفات زمینه رشد اقتصادی را فراهم می‌كند

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه باید تلاش کنیم موضوع وقف به‌عنوان فرهنگ برجسته ایران اسلامی گسترش پیدا کند، گفت: قطعاً با احیا و استفاده صحیح از موقوفات، زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی كشور فراهم خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم عزیزی، رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز، اول آبان‌ماه در جلسه کمیته عالی وقف حوزه‌های علمیه این استان که با حضور آیت‌الله اعرافی برگزار شد، استان فارس سابقه دیرینه‌ای در زمینه وقف دارد، گفت: باید تلاش کنیم موضوع وقف به‌عنوان فرهنگ برجسته ایران اسلامی گسترش پیدا کند.

وی با تصریح اینکه قطعاً با احیا و استفاده صحیح از موقوفات، زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی ایران فراهم خواهد شد، اضافه کرد: مجلس آمادگی دارد تا در بستر قوانین زمینه این مهم را فراهم کند، همچنین مجمع نمایندگان استان فارس برای رشد و شکوفایی این حرکت خوب اعلام آمادگی می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: چنانچه حوزه علمیه، ایده‌هایی دارد که لازم باشد مجمع نمایندگان فارس در بودجه سالانه و قوانین در برنامه هفتم آن را جای دهد با آغوش باز می‌پذیریم.

 

انتهای پیام
captcha