پلیس فارس آماده هرگونه همكاری با مراكز درمانی است
کد خبر: 3930665
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

پلیس فارس آماده هرگونه همكاری با مراكز درمانی است

فرمانده نیروی انتظامی فارس اعلام كرد: نیروی انتظامی استان فارس برای هرگونه تعامل و همکاری با مراکز درمانی در راستای مبارزه با این بیماری آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته ناجا، فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 30 مهرماه با حضور در بیمارستان شهید فقیهی شیراز، ضمن اهدای گل به کارکنان این مرکز درمانی، از آن‌ها تقدیر و قدردانی به عمل آورد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده ناجا فارس در این مراسم گفت: از خودگذشتگی و ایثار کارکنان مراکز درمانی در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا و در راه مبارزه با این بیماری بسیار ارزشمند است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان مراکز درمانی، گفت: نیروی انتظامی استان فارس برای هر گونه تعامل و همکاری با مراکز درمانی در راستای مبارزه با این بیماری آمادگی کامل دارد.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا به فرمانده انتظامی استان فارس و کارکنان نیروی انتظامی، گفت: از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی مأموران انتظامی استان فارس در راستای برقراری امنیت کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: اگر کارکنان مراکز درمانی در این مقطع از زمان در راه مبارزه با بیماری کرونا تلاش، فداکاری و ایثار از خود نشان می‌دهند، مأموران نیروی انتظامی همیشه و در طول سال با اقدامات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی خود، از آرامش خود می‌گذرند تا امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان آورند.

انتهای پیام
captcha