واکنش حجت‌الاسلام خسروپناه به تیتر توهین‌آمیز روزنامه همشهری
کد خبر: 3930557
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
یادداشت/

واکنش حجت‌الاسلام خسروپناه به تیتر توهین‌آمیز روزنامه همشهری

وقتی تیتر درشت روزنامه همشهری را دیدم که نوشت: «مرگ مرد بسیجی در درگیری با اشرار» جا خوردم و شک کردم آیا تیتر یک روزنامه صهیونیستی است یا روزنامه ایرانی.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام خسروپناه در ضمن یادداشتی به تیتر توهین‌آمیز روزنامه همشهری درباره شهادت بسیجی واکنش نشان داد و آن را اقدامی صهیونیستی تلقی کرد. متن یادداشت از نظر می‌گذرد؛

«وقتی تیتر درشت روزنامه همشهری را دیدم که نوشت: «مرگ مرد بسیجی در درگیری با اشرار» جا خوردم و شک کردم آیا تیتر یک روزنامه صهیونیستی است یا روزنامه ایرانی؟!!!

خداوندا به کی باید شکایت کنیم که روزنامه رسمی یک نهاد کشوری که با درآمد مردم ارتزاق می‌کند؛ شهادت یک جوان رشید و مدافع نوامیس مردم و شهید راه امنیت را مرگ می‌خواند. ای اُف بر دنیایی که دنیاطلبانش در لجنزارش غوطه‌ورند. ‌ای اُف بر قدرت طاغوتی و سیاست شیطانی که این گونه آدم‌ها را گم و بی‌هویت می‌کند.

واکنش حجت‌الاسلام خسروپناه به تیتر توهین‌آمیز روزنامه همشری

برادر شهیدم محمد محمدی عزیز؛ شهادتت مبارک، جهادت در راه خدا مبارک و ضیافت نبوی و علوی و‌ ولوی مبارکت باد. محمدی جان تو شهید و زنده‌ای و آنان که تو را مرده می‌پندارند، در همین دنیا گرفتار مرگند. ای شهید امر به معروف و نهی از منکر به جای وزرات ارشاد و شهرداری تهران از تو عذرخواهم، تو به دل نگیر، هر کسی درک و شعوری دارد؛ اینها نام «اسلامی» را از میدان «جمهوری اسلامی» هم برداشتند؛ نام شهید را از تابلوها و کتاب‌های درسی هم برداشتند. اینها نمی‌خواهند تفکر اسلام بماند چون ولایت الهی را کنار زدند و اما «و ما لکم من دون الله من ولی و لانصیر». محمدی جان، سلام‌مان را به همه شهدای امر به معروف و نهی از منکر و مخصوصاً برادرم علی خلیلی برسان.»

انتهای پیام
captcha