همدلی مؤمنانه پلیس فارس برای كمك به نیازمندان
کد خبر: 3930420
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴

همدلی مؤمنانه پلیس فارس برای كمك به نیازمندان

به‌مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت ناجا، مرحله سوم رزمایش همدلی مؤمنانه کارکنان نیروی انتظامی فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته ناجا، مرحله سوم رزمایش همدلی مؤمنانه كاركنان نیروی انتظامی فارس امروز، 29 مهرماه با حضور جمعی از مسؤلان در شیراز برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در حاشیه این مراسم گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، مجموعه فرماندهی انتظامی استان در سال جاری در قالب پویش همدلی مومنانه نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی کارکنان انتظامی استان در جهت گسترش فرهنگ ایثار، انفاق و خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف اقدام کرد.

وی افزود: در مرحله اول و دوم رزمایش همدلی مومنانه، تعداد یک هزار و 250 بسته به ارزش 375 میلیون تومان بین نیارمندان، معسران و اقشار ضعیف جامعه توزیع شد.

حبیبی گفت: مرحله سوم این رزمایش همدلی مومنانه در هفته ناجا ادامه یافت و در این مرحله تعداد 200 بسته معیشتی به ارزش 60 میلیون تومان اجرایی شد که مقرر شده است در بین نیازمندان توزیع شود.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و کمک‌های کارکنان انتظامی در اجرای این طرح، افزود: در مجموع برگزاری سه مرحله طرح همدلی مؤمنانه توسط پلیس فارس، یک هزار و 450 بسته معیشتی به ارزش 435 میلیون تومان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha