پخش تلاوت‌های تصویری قاریان مطرح جهان از شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3929841
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
برای نخستین‌بار؛

پخش تلاوت‌های تصویری قاریان مطرح جهان از شبکه قرآن سیما

سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما از پخش تلاوت‌های تصویری اساتید مشهور جهان اسلام برای نخستین‌بار از این شبکه خبر داد.

پخش تلاوت‌های تصویری قاریان مطرح جهان برای نخستین‌بارمحمدهادی صلح‌‌جو، سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول، تلاوت‌های تصویری اساتید مشهور جهان اسلام که حدود دو یا سه دهه پیش به ایران سفر داشته‌اند برای نخستین‌‌بار به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود. این تلاوت‌های ناب، پیش از این یا به صورت تصویری پخش نشده و یا با اصلاح کیفیت تصاویر که به روی آنتن شبکه می‌رود، در دسترس علاقه‌مندان نبوده  است.

صلح‌جو با بیان اینکه مدت زمان پخش این تلاوت‌ها حدود 30 دقیقه است، تصریح کرد: پخش تلاوت‌های تصویری از ساعت 23 امشب، 27 مهرماه با تلاوت سوره حشر مرحوم استاد محمد اللیثی آغاز و تا پایان ماه ربیع‌الاول ادامه خواهد داشت و درصددیم تا در دیگر ماه‌ها این روند ادامه داشته باشد.

اغلب این تلاوت‌ها طی دهه‌های گذشته از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ضبط شده و پس از گذشت حدود سه دهه در اختیار گروه تلاوت شبکه قرآن و معارف سیما قرار گرفته است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۶
0
0
چرا ساعت پخش تلاوتها اینقدر به دیر وقت موکول شده
captcha