دستگاه‌های فرهنگی برای كاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش كنند
کد خبر: 3929316
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

دستگاه‌های فرهنگی برای كاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش كنند

امام جمعه فسا خواستار توجه متولیان فرهنگی برای كاهش آسیب‌های اجتماعی شد و گفت: همچنان که پلیس با بسترسازان بروز آسیب‌ها برخورد می‌کند، دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی نیز باید با برنامه‌ریزی منسجم و انجام اقدامات پژوهشی، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کنند.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ به‌مناسبت هفته ناجا، فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان فسا امروز، 23 مهرماه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جمالی‌زاده، امام جمعه فسا با تبریک هفته ناجا، گفت: اهمیت حضور نیروی انتظامی زمانی مشخص می‌شود که تصور کنیم مأموریت‌های پلیس در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت انجام نمی‌گرفت؛ چه بی‌نظمی و فاجعه امنیتی در جامعه رخ می‌داد.

وی تصریح كرد: همچنان که پلیس با بسترسازان بروز آسیب‌ها برخورد می‌کند، دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی نیز باید با برنامه‌ریزی منسجم و انجام اقدامات پژوهشی، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کنند.

جمالی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: در تمامی دنیا نیروی پلیس وجود دارد اما پلیس ایران با تمامی کشورها از این جهت که در راس کل قوا، فقیهی عادل و فرهیخته فرماندهی می‌کند، تفاوت دارد و این مایه مباهات است.

امام جمعه فسا در پایان سخنان خود یاد و خاطره شهدای ناجا که با ایثارگری، جان خود را فدای امنیت مردم کردند، گرامی داشت و تأكید كرد: باید سیره شهدا را همواره الگوی زندگی خود قرار داد.

یادآور می‌شود، در ابتدای این دیدار فرج رستمی، فرمانده انتظامی فسا گزارشی از عملکرد پلیس در شش ماهه اول سال جاری ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha