تشییع «شهید شیری» همزمان با شهادت امام رضا(ع) در قزوین
کد خبر: 3928988
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
بدون حضور مردم صورت می‌گیرد؛

تشییع «شهید شیری» همزمان با شهادت امام رضا(ع) در قزوین

پیکر مطهر مدافع حرم شهید «زکریا شیری» از شهدای قزوینی خانطومان که به تازگی تفحض شده است، شنبه، ۲۶ مهر ماه همزمان با شهادت امام رضا(ع) بدون حضور مردم در شهر اقبالیه تشییع می‌شود.

برگزاری مراسم تشییع «شهید شیری» در قزوین بدون حضور مردم

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مدافع حریم اسلام شهید زکریا شیری که طی روزهای اخیر در منطقه خان‌طومان سوریه شناسایی شده است، روز شنبه ۲۶ مهر ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، در شهر اقبالیه برگزار می‌شود.

به دلیل شرایط خاص شیوع و گسترش ویروس کرونا، مراسم تشییع این شهید بزرگوار بدون حضور مردم برگزار شده و مردم شهیدپرور استان می‌توانند این مراسم را به صورت زنده از سیمای مرکز قزوین مشاهده کنند.

پیکر مطهر شهید شیری به همراه 6 تن دیگر از شهدای مدافع حرم که در منطقه خان‌طومان سوریه تفحص شده بودند، با حضور خادمان آستان قدس رضوی و چند تن از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، در حرم مطهر امام رضا (ع) نیز طواف شدند..

به گزارش ایکنا، شهید شیری که پاسدار بود، توسط سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین و به‌عنوان فرمانده دسته و مدافع حرم در جبهه دفاعی سوریه حضور یافت و چهارم آذر سال ۱۳۹۴ در سوریه، بر اثر انفجار تله انفجاری و اصابت ترکش و جراحات وارده شهید شد و تا پنج سال اثری از پیکرش به دست نیامد.

انتهای پیام
captcha