اربعین حسینی؛ رسانه عاشورا / نوای «یا حسین(ع)» از خانه‌ها به گوش می‌رسد
کد خبر: 3927285
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

اربعین حسینی؛ رسانه عاشورا / نوای «یا حسین(ع)» از خانه‌ها به گوش می‌رسد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، اربعین حسینی را رسانه عاشورا در جهت اثرگذاری نهضت امام حسین (ع) دانست و از مردم این استان دعوت کرد تا همراه با خانواده‌های خود ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه، ۱۷ مهر ماه در منزل زیارت اربعین امام حسین (ع) را قرائت کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، امروز، 14 مهرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این نکته که قرائت زیارت اربعین همزمان به‌ صورت زنده از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش خواهد شد، افزود: زیارت همگانی اربعین حسینی در ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه، 17 مهرماه انجام خواهد شد.

وی افزود: طبق هماهنگی به‌عمل آمده این زیارت پر فیض علاوه بر پخش از رسانه ملی، همزمان از بلندگوهای مساجد، حسینیه‌ها، امامزادگان و بقاع متبرکه به‌ ویژه حرم‌های مطهر شیراز نیز پخش خواهد شد.

رضایی اربعین حسینی را رسانه عاشورا در جهت اثرگذاری نهضت حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) دانست و افزود: با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم همچون سال‌های گذشته وجود ندارد و از این‌رو ظرفیت‌های مردمی در کنار بسترهای شبکه‌های اجتماعی و رسانه ملی برای برگزاری مراسم مورد تأکید قرار گرفته است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: به لطف الهی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برکات اربعین حسینی فراگیر شده و انسان‌های آزاده جهان را به سمت خود جذب کرده است. 

وی از مردم متدین استان خواست تا در صورت امکان این زیارت را از بالکن منازل و فراز بام‌ها قرائت كنند و ادامه داد: این حرکت می‌تواند توأم با نصب پرچم حسینی و بیرق عزا به‌ منظور نمایش جلوه‌ای از حضور و حماسه در وضعیت کنونی به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا باشد.

انتهای پیام
captcha