كمك ميلياردی خیران نی‌ریزی برای مبارزه با كرونا
کد خبر: 3927227
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

كمك ميلياردی خیران نی‌ریزی برای مبارزه با كرونا

خیران شهرستان نی‌ریز در بحران کروناویروس با نیت نیک‌اندیشانه به یاری حوزه سلامت آمدند و بیش از یك میلیارد و 850 میلیون تومان برای تأمین نیازهای بهداشتی درمانی این شهرستان اهدا كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، علی‌اكبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز، 13 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: خیرن نی‌ریز در مجموع فعالیت‌های اخیر خود بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان برای تأمین نیازهای بهداشتی درمانی این منطقه اهدا کرده‌اند.

وی، این کمک‌ها را شامل خرید دستگاه سی تی اسکن، دستگاه فتوتراپی، دستگاه اکو پرتابل، مانیتور، تجهیز خانه بهداشت دهچاه، فتوتراپی اطفال و افتالموسکوپ و کمک‌های پیشگیرانه و درمانی در مبارزه با کرونا عنوان کرد.

رامجردی با اشاره به فعالیت گسترده خیرین عرصه سلامت فارس در سراسر استان اظهار کرد: خیرین نی‌ریز همگام با خیرین سراسر استان، کارنامه خوبی در پوشش نیازهای عرصه سلامت منطقه داشته‌اند.

مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس ضمن تقدیر از همدلی خیرین برای رفع نیازهای عرصه سلامت در شهرستان نی‌ریز گفت: با تلاش خیرین، بیش از ۲۰ مورد از نیازهای شناسایی شده در شهرستان نی‌ریز تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha