موكب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود
کد خبر: 3927112
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

موكب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در بین‌الحرمین شیراز خبر داد و افزود: این موکب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌مدت ۳ روز به عاشقان امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایكنا از فارس، مسعود راستی، مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع)، امروز، 13 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی موكب احمدبن موسی(ع) در فضای بین حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) معروف به بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود.

وی افزود: امسال به‌دلیل اینكه شیوع كرونا مانع حضور در كربلا و پیاده‌روی اربعین حسینی عاشقان امام حسین(ع) شد، لذا تصمیم گرفتیم تا اربعین حسینی را به شكل متفاوتی در شهر و دیار خود برگزار كرده و دل‌های عاشقان را روانه كربلا كنیم.

راستی اظهار كرد: در موكب احمدبن موسی(ع) فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و همچنین اطعام حسینی را با رعایت پروتكل‌های اجتماعی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام خواهیم داد ضمن اینكه عاشقان امام حسین(ع) نیز می‌توانند نذورات خود را برای كمک به احداث زائرسرا در كربلای معلی به موكب احمدبن موسی(ع) تحویل دهند.

وی با بیان اینكه موكب‌های دیگری نیز به‌ همین نام از شیراز و شهرستان‌های اطراف در بین‌الحرمین مستقر خواهند شد، گفت: موكب احمدبن موسی(ع) فعالیت خود را از روز سه‌شنبه، 15 مهر ماه آغاز كرده و تا روز پنج‌شنبه، 17 مهرماه مصادف با اربعین حسینی فعالیت خواهد كرد.

راستی زمان فعالیت موكب را طی این 3 روز از 8 صبح تا 23 اعلام كرد و گفت: البته فعالیت موكب احمدبن موسی(ع) به خصوص در دفتر حرم شاهچراغ(ع) تا پایان صفر ادامه دارد و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌توانند نذورات و كمك‌های خود را به این موكب تحویل دهند.

وی با بیان اینكه كمیته‌های پشتیبانی، امنیت و فرهنگی طی این ایام در موكب احمدبن موسی(ع) حضور خواهند یافت، افزود: قریب 100 نفر از خادمان موكب احمدبن موسی(ع) طی این ایام حضور داشته و به عاشقان امام حسین(ع) خدمت‌رسانی خواهند كرد.

انتهای پیام
captcha