ورود هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور به حوزه بین‌الملل
کد خبر: 3926430
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
افتخاری خبر داد:

ورود هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور به حوزه بین‌الملل

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور از ورود این هیئت به عرصه اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه بین‌الملل طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در رابطه با برنامه‌های این هیئت قرآنی اظهار کرد: برای نخستین‌بار با پیگیری‌های سازمان دارالقرآن الکریم، هیئتی ویژه فعالیت‌های قرآنی بانوان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: این هیئت برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان بانوان جهت گسترش فرهنگ قرآنی در خانواده و جامعه و تعمیق این فرهنگ در میان بانوان فعالیت می‌کند. ساختار این هیئت، متشکل از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی است. تاکنون چهار جلسه برگزار شده و آخرین جلسه آن نیز روز گذشته، هشتم مهرماه در محل سازمان دارالقرآن برپا شد.

افتخاری تصریح کرد: در این جلسه، ترکیب اعضای حقیقی هیئت، تکمیل و در رابطه با کلا‌ن‌برنامه‌ها، بحث و تبادل نظر شد. همچنین، طرح‌های قرآنی نیز در اختیار هیئت قرار گرفت که درباره اجرای این طرح‌ها، تصمیم‌گیری و به زودی جزئیات آن‌ها اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور بیان کرد: در جلسه اخیر، بررسی ساختارهای استانی هیئت‌های اندیشه‌ورز نیز مد نظر قرار گرفت تا با مشخص شدن رؤسای هیئت‌های استانی، همزمان با تعریف و ارسال شرح وظایف هیئت‌ها، بتوانیم ظرفیت‌های قرآنی فراوانی که در میان جامعه بانوان وجود دارد، شناسایی و هدایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی نیز برای عرصه بین‌الملل در نظر گرفته شده است که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: شناسایی ظرفیت‌ها، نیازسنجی، ظرفیت‌سازی و ساماندهی فعالیت‌های قرآنی بانوان، مهمترین برنامه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور است. امیدواریم با گسترش فعالیت‌های این هیئت به اهداف مد نظر دست یابیم.

انتهای پیام
captcha