ضرورت تجلیل از خادمان دین
کد خبر: 3926278
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

ضرورت تجلیل از خادمان دین

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینكه دین اسلام بر حق‌شناسی تأكید دارد، گفت: هر كسی كه به دین و اسلام خدمت كند، شایسته است که مورد تجلیل قرار گیرند.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز، 8 مهرماه در یازدهمین آئین طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» استان که با دیدار و تجلیل از خانواده شهید کریم خسروانی در زاهدشهر شهرستان فسا به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: خداوند را شاکرم که در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» فرصتی فراهم شد که به حضور خانواده شهدا برسیم هرچند که به خاطر بیماری کرونا این برنامه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ایثارگری‌ها و دلاورمردی شهدا موجب پیروزی نظان مقدس جمهوری اسلامی شد، افزود: همه وظیفه داریم که خانواده شهدا را تکریم کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم چرا که تکریم خانواده شهدا هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و علمای دینی نیز بر سرکشی و تکریم خانواده شهدا تأکید داشته و دارند.

سهرابی با بیان اینکه توصیه‌های خانواده شهدا چراغ راه جوانان امروز است، گفت: دین مبین اسلام بر حق‌شناسی تأکید دارد و ما هر کسی که به دین و اسلام خدمت کند، باید مورد تجلیل قرار دهیم و یاد شهدا باعث می‌شود تا وصیت و آرمان آنان سرلوحه کار ما قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: آماری که نشان می‌دهد که در یک شهر و استان چه تعداد به شهادت رسیدند کار ما را سنگین می‌کند چرا که شهدا رفتند تا این اتقلاب باقی بماند و آنان از زندگی خود گذشتند تا ما در آرامش باشیم.

انتهای پیام
captcha