40 سال پایداری؛ چاپ زندگی‌نامه 8 سردار سرافراز جنگ تا پایان سال
کد خبر: 3926241
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

40 سال پایداری؛ چاپ زندگی‌نامه 8 سردار سرافراز جنگ تا پایان سال

حوادث ایستادگی در دفاع مقدس که حتی فرصت ثبت و ضبط آن را نداشیم، آن‌قدر برق‌آسا می‌گذشت که کمتر توفیق تهیه فیلم و عکس از آن همه حماسه و ایثار داشتیم. اینک پس از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس، ابعاد آن حوادث روزبه‌روز بیشتر شکافته شده و دل‌های مالامال از عشق به اسلام و وطن را خریدار و شنوای آن ساخته است.

به گزارش ايكنا از فارس، چه کسی فکر می‌کرد زمانی که صدام جنایتکار قرارداد معروف الجزایر را پاره و اعلام کرد، نصفه دیگر را در تهران می‌خوانم، چهل سال بگذرد و این نهال استقامت نه تنها شکسته نشد، بلکه در برابر بدترین تندبادها و توپ‌ها و خمپاره‌ها و میادین کشنده مین و تحریم‌های شکننده همه در این سال‌ها یکی پس از دیگری به اجرا گذاشته شد.

امروز پس از 40 سال ایستادگی، در دفاع مقدس که حتی فرصت ثبت و ضبط آن را نداشیم، حوادث آن‌قدر برق‌آسا می‌گذشت که کمتر توفیق تهیه فیلم و عکس از آن همه حماسه و ایثار را داشتیم. اینک پس از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس، روزبه‌روز بیشتر ابعاد آن حوادث شکافته شده و دل‌های مالامال از عشق به اسلام و وطن را خریدار و شنوای آن ساخته است.

هر چند بسیاری از فرصت‌ها و اسناد نزدیک به جنگ و شهدا که پدران و مادران و همسران آن‌ها بودند را از دست دادیم، اما هنوز هم دیر نشده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد. به‌جای دیگران، اول خودمان را مقصر بدانیم و باید به ثبت و ضبط آن دوران طلایی انقلاب و دفاع مقدس پرداخت و با بهره‌گیری از تمام شیوه‌های ادبی و هنری برای انتقال آن به نسل جدید از هیچ کوششی دریغ نورزید.

مؤسسه فرهنگی ـ تبلیغی «سیره شهدای فارس» پس از حدود 10 سال تلاش و گرفتن پروانه نشر سیره سرداران شهید فارس به‌مناسبت 40 سالگی دفاع مقدس، با 8 عنوان زندگی‌نامه سرداران قهرمان فارس از اولین روز هفته دفاع مقدس پا در این عرصه نهاد و ان‌شاءالله تا پایان سال 99 آن‌ها را چاپ و منتشر خواهد کرد.                                                                    

انتهای پیام
captcha