آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسخ به تهدیدات دشمنان
کد خبر: 3926146
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسخ به تهدیدات دشمنان

فرمانده سپاه فجر با بیان اینكه وحدت مثال‌زدنی میان نیروهای مسلح برقرار است،‌ اظهار کرد:‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به تهدیدات دشمنان آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، محفل اُنس و مودت نیروهای مسلح استان فارس، امروز، 8 مهر ماه با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولان و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش و نیروی انتظامی فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، در این مراسم با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به تهدیدات دشمنان آمادگی کامل دارند، گفت: امروز در استان فارس و در سطح کشور رابطه برادرانه و صمیمیت مثال‌زدنی بین نیروهای مسلح برقرار است و این وحدت، همدلی، صمیمت و هم افزایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز با تلاش و ایثار نیروهای مسلح امنیت و آرامش در سراسر کشور برقرار است، گفت: جوانان مؤمن و انقلابی و تربیت‌شدگان مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت هستند با الگو قرار دادن شهدا و استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم هستند.

فرمانده سپاه فجر افزود: دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند از تجربیات ذی‌قیمت در حوزه دفاعی است و تجربیات آن دوران پُرافتخار  باعث شده امروز از نیروهای مسلح به‌عنوان یکی از ارکان اساسی اقتدار ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان نام برده شود.

انتهای پیام
captcha