تلاش برای رفع كمبود نمازخانه‌های زیرمجموعه سلامت در فارس
کد خبر: 3926046
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

تلاش برای رفع كمبود نمازخانه‌های زیرمجموعه سلامت در فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز از ستاد اقامه نماز در دانشگاه خواست تا بررسی نمازخانه‌های مراکز زیرمجموعه دانشگاه تا پایان سال جاری را با هدف رفع کمبودها و با در نظر گرفتن منابع مالی، در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایكنا از فارس، دومین نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكی شیراز در سال جاری امروز، 7 مهرماه در دفتر رئیس این دانشگاه برگزار شد كه در این نشست فعالیت‌های ستاد اقامه نماز دانشگاه در تقویت فرهنگ نماز در این مجموعه اعلام شد.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در ستاد اقامه نماز دانشگاه گفت: این ستاد در سال جاری با راه‌اندازی نمازخانه جدید در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به ارائه الگوی مطلوب و استاندارد از نمازخانه پرداخته است.

وی از ستاد اقامه نماز در دانشگاه خواست تا بررسی دیگر نمازخانه‌های مراکز زیرمجموعه دانشگاه تا پایان سال جاری را با هدف رفع کمبودها و با در نظر گرفتن منابع مالی در اولویت دستورکار خود قرار دهند.

جواد یزدان‌‌پرست، کارشناس مرکز ستاد اقامه نماز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز در حاشیه برگزاری این نشست گفت: در این نشست علاوه بر ارائه گزارش ستاد اقامه نماز در نیم‌سال نخست، پیش‌نویس آیین‌نامه شوراهای اقامه نماز واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی و تصویب شد.

یادآور می‌شود، در این نشست، کارشناسان ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكی شیراز به ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در ۶ ماه نخست سال جاری پرداختند.

انتهای پیام
captcha