زندگی مؤمنان، معامله با خداست
کد خبر: 3926031
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
همگام با شهدای سلامت فارس / 4

زندگی مؤمنان، معامله با خداست

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی خراسانی» آمده است:‌ زندگانی مؤمنان تجارتی است که معامله‌ آن با خداست. سودش به فرموده‌ قرآن، نجات از عذاب الهی است و بهای آن ایمان به پروردگار و رسولش و پیکار در راه خدا [است] که این مبارزه گاهی جهاد با نفس است و زمانی ستیز با کفار.

به گزارش ایكنا از فارس، مجموعه سلامت فارس در طول سال‌های دفاع مقدس، در کنار خدمات پشتیبانی در جبهه‌های حق علیه باطل و خدمت به رزمندگان غیور میهن در بهداری‌ها و بیمارستان‌های صحرایی، شهدای گرانقدری را به این انقلاب تقدیم کرده که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، با این آلاله‌های جاویدان آشنا می‌شویم. در این مطلب بخشی از وصیت‌نامه شهید شهید خراسانی را مرور می‌کنیم.

شهید علی خراسانی

تاریخ و محل ولادت: ۹مهر۱۳۲۸، شیراز

تاریخ و مکان شهادت: ۴دی۱۳۶۴، شلمچه (عملیات کربلای ۴)

محل خدمت: بایگانی دانشگاه

گذری بر وصیت‌نامه شهید

... زندگانی مؤمنان تجارتی است که معامله‌ آن با خداست. سودش به فرموده‌ قرآن، نجات از عذاب الهی است و بهای آن ایمان به پروردگار و رسولش و پیکار در راه خدا [است] که این مبارزه گاهی جهاد با نفس است و زمانی ستیز با کفار.

حال که این مائده‌ آسمانی بر ما نازل است و آن‌هم وجود امام بزرگوار و رهنمود پیامبرگونه‌ اوست، از خداوند درخواست کرده ‌ام تا آن هنگام که مرگم فرا می‌‌رسد از پیروان آن بزرگوار باشم؛ زیرا خوب بر ما فهماند امام ‌جمعه‌ شهیدمان، حضرت آیت‌‌الله شهید دستغیب که فرمود: «من اطاع الخمینی، فقد اطاع الله»

و باید بگویم پروردگارا! در پرتو اطاعت امام ما را از عذاب الیمت نجات ببخش، آمین ...

انتهای پیام
captcha