دومین دوره طرح قرآنی «ایلاف» در سراسر كشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3925745
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

دومین دوره طرح قرآنی «ایلاف» در سراسر كشور برگزار می‌شود

دومین طرح قرآنی «ایلاف» مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در سطح شعب این مؤسسه در سراسر كشور از ابتدای آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، خدیجه شاهسونی، معاون آموزش خواهران مؤسسه بیت‌الاحزان امروز، 6 مهرماه از برگزاری دومین دوره طرح قرآنی «ایلاف» در سطح شعب بیت‌الاحزان در سراسر كشور خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح ایلاف در ابتدا به دلیل شرایط ویروس کرونا ویژه تابستان و با محوریت فضای مجازی شکل گرفت، افزود: با توجه به استقبال چشمگیر 1849 قرآن آموز در شعب بیت‌الاحزان از دور اول این طرح، تصمیم بر آن شد که این طرح را در بقیه ایام سال نیز ادامه دهیم.

این حافظ کل قرآن کریم با اشاره به تغییراتی که در دوره دوم این طرح صورت گرفته است، گفت: اولین تغییر اساسی مدت زمان این طرح است که از ابتدای آبان‌ماه آغاز و تا ابتدای اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت و با توجه به این افزایش زمان، میزان حفظ قرآن‌آموزان نیز از یک جزء به 2 جزء افزایش پیدا کرده است.

شاهسونی دیگر تغییر صورت گرفته را افزایش میزان هدیه این طرح عنوان کرد و گفت: در این دوره هدیه نفرات برتر از 500 هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش یافت که در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد بیشتری از افراد، به قید قرعه به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.

معاون آموزش خواهران بیت‌الاحزان زمان آغاز نام‌نویسی این طرح را از روز 15 تا پایان مهرماه عنوان کرد و گفت:  علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به شعب مؤسسه در سراسر کشور نسبت به نام‌نویسی در طرح اقدام كنند و کلاس‌ها به‌صورت تلفنی و کلاس آنلاین و در شهرهایی که وضعیت کرونا در آن‌ها خفیف‌تر است با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: آزمون پایانی این طرح، همزمان با آزمون‌های پایانی ترم دوم مؤسسه در اسفندماه به‌صورت هماهنگ برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان گواهینامه حفظ قرآن را که به‌صورت دیجیتال از طریق سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات مؤسسه صادر می‌شود، دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha